کد خبر: ۸۰۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
تعداد بازدید: ۲۷۳
فرماندار پلدختر اظهار کرد: مردم شهرستان پلدختر در شرایط سختی قرار دارند و نیازمند کمک‌رسانی فوری هستند. وی عنوان کرد: راه‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان تخریب و آب آشامیدنی، برق و تلفن همراه در این منطقه قطع است.
فرماندار پلدختر: کمک‌های ارسالی به پلدختر ناکافی است / مردم سخت در تنگنا هستند

به گزارش خبرداغ، فرماندار پلدختر اظهار کرد: مردم شهرستان پلدختر در شرایط سختی قرار دارند و نیازمند کمک‌رسانی فوری هستند.

نعمت الله دستیاری در گفت‎وگو با ایسنا تصریح کرد: کمک‌های ارسالی با توجه به حجم و میزان خسارات وارده به پلدختر ناکافی است.

دستیاری بیان کرد: با توجه به طغیان بی‎سابقه رودخانه کشکان و تخریب کلی زیرساخت‌ها و بیشتر خانه‌های مسکونی مردم منطقه سخت در تنگنا هستند.

فرماندار گفت: مردم سیل‎زده و محروم پلدختر در این شرایط سخت به مواد غذایی، چادر، غذا، پتو، لباس گرم و نان و آب بسته بندی شده نیاز دارند.

وی عنوان کرد: راه‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان تخریب و آب آشامیدنی، برق و تلفن همراه در این منطقه قطع است.

در همین حال، سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرمانده ناجا در بازدید از شهر پلدختر با بیان اینک ه حجم و ابعاد فاجعه در منطقه بیش از حد گسترده است، اظهار کرد: مسئولین هم به این موضوع واقف بوده و اذعان دارند.

وی با تاکید بر این که در ابتدای هر اقدامی باید مقداری به تلاش‌ها سرعت ببخشیم و نیازهای اولیه را در حجم گسترده‌تری وارد منطقه کنیم، افزود: آب شرب بهداشتی، خوراک، پوشاک و چادر جهت اسکان از جمله این مایحتاج هستند که نیازهای اولیه زیستی محسوب می‌شوند و باید هر چه سریع‌تر آنها را توزیع کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینک ه نیروی انتظامی از همان ابتدای امدادرسانی در منطقه حضور داشته است، ادامه داد: از تمامی شهرستان‌ها نیروهای کمکی به منطقه اعزام شده و از استان‌های معین نیز چند گردان همراه با امکاناتی مانند بالگرد و تجهیزات لازم آورده شده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه وظیفه ما سه کار اساسی در منطقه است، گفت: در ابتدای هر کاری مکلف به برقراری امنیت به خصوص هم‌اکنون که مردم در شهر حضور دارند؛ هستیم.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از تعرض به امدادرسانی‌ها و رسیدن درست کمک‌ها به مردم باید امنیت برقرار شود که این وظیفه ماست.

سلیمانی با بیان اینکه تا به حال نیز موفق بوده‌ایم، ادامه داد: همچنین روان‌سازی ترددها و زمینه سازی برای خدمت امدادرسان‌ها از دیگر وظایف بوده و هم‌اکنون داخل شهر محدودیت و گره‌ای نداریم.

این مقام انتظامی اظهار کرد: کمک به توزیع درست امکانات از دیگر تکلیف‌های نیروی انتظامی است تا جلوی سوءاستفاده‌گرها گرفته شود.

وی گفت: باید کالاها به میزان درست توزیع شوند و برای همین، نیروهای ویژه به مناطق تحت مدیریت اعزام شده‌اند.

سلیمانی اضافه کرد: نیروی انتظامی با تمامی ظرفیت، اقتدار و قدرت در منطقه حضور دارد و اجازه بی‌نظمی را نمی‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: