کد خبر: ۸۰۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۷
'سعید متانی' معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح خدمات هلال احمر به سیل‌زدگان معمولان در استان لرستان گفت: ۴ سورتی در معمولان انجام و بسته‌های غذایی و زیستی برای هموطنان آسیب دیده از سیل ارسال شده است.
۴ سورتی پرواز و ۴ اردوگاه اسکان اضطراری برای سیل‌زدگان معمولان / هلال احمر: برای امدادرسانی سریع، نیازمند تامین امنیت هستیمسعید متانی' معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح خدمات هلال احمر به سیل‌زدگان معمولان در استان لرستان گفت: ۴ سورتی در معمولان انجام و بسته‌های غذایی و زیستی برای هموطنان آسیب دیده از سیل ارسال شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، وی افزود: همچنین حدود ۲۵۰ چادر و ۱۶۰ بسته غذایی پیش از سیل دوم میان سیل‌زدگان توزیع شده است.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۴ مکان برای اردوگاه اسکان اضطراری طراحی شد که دو مکان مربوط به مدارس، یک مکان مربوط به مسجد و یک مکان دیگر هم مربوط به سوله ورزشی در بخش معمولان بوده است.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تدوین طرح عملیاتی امشب، بنا است روز پنجشنبه ۱۵ فروردین با توجه به نظم و امنیتی که ایجاد خواهد شد تلاش کنیم تا خدمات بیشتری را توسط بالگرد‌ها ارائه کنیم.

البته راه‌های زمینی بسته است و تمامی فعالیت‌ها تاکنون هوایی انجام شده است که امیدواریم همه راه‌ها برای انجام خدمات بهتر باز و هموار شود.

اقلام امدادی بیشتر از نیاز مردم در منطقه موجود است، اما توزیع آن‌ها با توجه به تنش‌های اجتماعی و عدم امنیت کافی به کندی صورت می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: