کد خبر: ۸۰۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۲۳
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 210 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 14 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان جاسک خبر داد.
210 هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک کشف شد
به گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد روز پنجشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر این که تعدادی افراد فرصت طلب و سودجو در حوالی روستای سورگلم جاسک اقدام به قاچاق سوخت گازوئیل می کنند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان داشت: شیوه و شگرد قاچاقچیان به این صورت بود که از طریق خشکی با پمپ های قوی مواد سوختی را به سمت دریا انتقال و به وسیله شناورهای سبک و سنگین به کشورهای همسایه قاچاق می کردند.

این مقام انتظامی اظهارداشت: با اقدام های اطلاعاتی و عملیاتی انجام شده، چهار محل انباشت سوخت شناسایی و بیش از 30 مخزن حامل سوخت کشف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: