کد خبر: ۸۰۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۵
سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌ کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی، مه‌آلودگی آسمان و بارندگی در استان تا دو روز آینده خبر داد.
بارندگی در گیلان تا دو روز آینده ادامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا -منطقه گیلان، مازیار غلامی سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار توده هوای ناپایدار در منطقه است که بر این اساس تا پایان هفته به تناوب ابرناکی، مه‌آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد (طی دوشنبه بعضی نقاط شدید) و در ارتفاعات بالاتر از ۱۰۰۰ متر بارش برف مورد انتظار است.

وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه‌آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید)، کاهش دما، ارتفاعات بالاتر از ۱۰۰۰ متر بارش برف عنوان کرد.

غلامی برای فردا (سه‌شنبه) نیز آسمان استان را ابری و مه‌آلود، بعضی ساعات بارندگی (ارتفاعات بالادست بارش برف) و وزش باد، به تدریج کاهش ناپایداری پیش‌بینی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: