کد خبر: ۸۰۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۱
جانشین فرمانده ناجا گفت: تامین امنیت مناطق سیل زده، مهمترین دغدغه پلیس است.
تامین امنیت مناطق سیل زده، مهمترین دغدغه پلیس

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سردار "ایوب سلیمانی" در جلسه ستاد بحران نیروهای مسلح به منظور رفع مشکلات مناطق سیل زده گلستان، گفت: با توجه به احتمال بارندگی در روزهای آتی، تخلیه آب در شهرستان «آق قلا» از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا مبادا با شروع مجدد بارش‌ها مردم دچار مشکلات بیشتری شوند.

وی تأمین امنیت را مهمترین مسئله مناطق سیل زده دانست و خاطرنشان کرد: گشت‌های انتظامی استقراری و سیار با همکاری بسیج و سپاه همچنین ایست و بازرسی در نقاط مختلف شهرستان از اقداماتی است که به منظور پیشگیری از جرایم و آسیب‌های احتمالی با تمام امکانات و تجهیزات باید برقرار شود تا شهروندان دغدغه امنیتی نداشته باشند.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: پلیس و سایر نیروهای مسلح با عمل به فرمان مقام معظم رهبری و حضور در کنار مردم در تلاش هستند تا مشکلات مناطق سیل زده را برطرف کنند تا هر چه سریع‌تر زندگی عادی در این مناطق جاری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: