کد خبر: ۸۰۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
تعداد بازدید: ۲۳۴
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری چهار عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی و شرارت در بلوار توس مشهد خبر داد.
عاملان شرارت و عربده‌کشی در مشهد دستگیر شدند
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، اکبر آقابیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: غروب روز سه‌شنبه گذشته سه مرد و یک زن که ساکن بلوار توس مشهد بودند در تماس با فوریت‌های پلیسی 110  از شرارت و عربده‌کشی‌های چهار جوان خبر دادند که با چوب و چاقو دو تن از آنان را مورد ضرب و جرح قرار داده بودند.

وی افزود: در پی این گزارش‌های مردمی و با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم به سرکلانتری سوم پلیس مشهد صادر و تیم‌های گشتی کلانتری کاظم‌آباد بلافاصله وارد عمل شدند. بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن بود که متهمان دو مرد جوان را به ضرب چاقو و چوب مجروح و شیشه‌های 7 دستگاه خودرو و منزل مسکونی را تخریب کرده‌اند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، آقابیگی ادامه داد: مأموران کلانتری کاظم‌آباد با دستورات تخصصی مقام قضایی پیگیری این پرونده را ادامه دادند و با توجه به سرنخ‌های به‌دست آمده چهار فرد شرور را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند. تیم‌های گشتی کلانتری کاظم‌آباد پس از ردزنی، مخفی‌گاه متهمان در محدوده بلوار توس با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و در اقدامی غافلگیرانه چهار متهم پرونده را دستگیر کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: