کد خبر: ۸۰۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
تعداد بازدید: ۲۹۸
کامبیز دیرباز جدیدترین بازیگری است که مجری یک برنامه تلویزیونی شده و به زودی با این برنامه روی آنتن می‌آید.
کامبیز دیرباز مجری تلویزیون می‌شود
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه خراسان: کامبیز دیرباز جدیدترین بازیگری است که مجری یک برنامه تلویزیونی شده و به زودی با این برنامه روی آنتن می‌آید.

بر اساس شنیده‌ها، «دلصدا» برنامه‌ای گفت‌وگومحور است که با اجرای کامبیز دیرباز در گروه اجتماعی شبکه 5 سیما تولید می‌شود و قرار است به زودی روی آنتن برود. ضبط این برنامه از دیروز شروع شده و پس از «گپ‌کوک»، دومین شوی تلویزیونی با حضور خواننده‌های مطرح پاپ و سنتی خواهد بود. بخش‌های اصلی «دلصدا» نیز شامل گفت‌وگو با خواننده‌ها و همچنین اجرای آن‌ها در استودیو است.

میثم محمدحسنی مدیر مؤسسه «دلصدا» و برادر مدیر سازمان هنری-رسانه‌ای اوج از عوامل اصلی تولید این برنامه است. وی پیشتر مجری طرح یک آلبوم موسیقی به نام «دلصدا» بوده که در آن با چهره‌هایی چون محسن چاووشی، فرزاد فرزین و بهنام صفوی همکاری کرده بود و همچنین تولید موزیک ویدئوی «انرژی هسته‌ای» را که در آن تتلو روی ناو ارتش می‌خواند برعهده داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: