کد خبر: ۸۰۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۳۸۶
سُلاله ۵ ساله، ششم اردیبهشت امسال گم شد و پس از بی نتیجه ماندن جستجوها، خانواده او به کلانتری مراجعه و اعلام کردند به یکی از اهالی روستا که معتاد و سابقه‌دار است مشکوک هستند. با دستور بازپرس، مظنون بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل کودک اعتراف و محل جنازه او را به پلیس اعلام کرد.
حکم اعدام قاتل سُلاله ۵ ساله اجرا شد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سُلاله دختر بچه آق قلایی بود که اریبهشت امسال چند ساعت پس از ربوده شدن ، به قتل رسید.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت : پس از اقرار متهم و اثبات جرم ،  به درخواست خانواده سلاله ، دادگاه برای متهم حکم اعدام در محل وقوع جرم را صادر کرد .

هادی هاشمیان افزود : پس از طی تشریفات قانونی صبح امروز ، حکم اعدام کودک آزار اجرا شد .

این مقام ارشد قضایی استان افزود : سُلاله ۵ ساله ، ششم اردیبهشت امسال گم شد و پس از بی نتیجه ماندن جستجو ها،  خانواده او به کلانتری مراجعه و اعلام کردند به یکی از اهالی روستا که معتاد و سابقه‌دار است مشکوک هستند .

هاشمیان افزود: با دستور بازپرس، مظنون بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل کودک اعتراف و محل جنازه او را به پلیس اعلام کرد .

وی گفت : اهالی روستا در تحقیقات گفته بودند قاتل سُلاله ، چند سال پیش نیز اقدام به کودک آزاری کرده بود اما خانواده آن کودک شکایتی در مرجع قضایی ثبت نکرده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: