کد خبر: ۸۰۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
تعداد بازدید: ۲۵۱
شهردار تهران تاکید کرد: خط ۷ مترو در حال افتتاح است و اوایل سال آینده افتتاح می‌شود. خط ۶ هم از مبدأ دولت‌آباد تا میدان شهدا افتتاح می‌شود.
خط ۶ و ۷ مترو تهران به زودی افتتاح می‌شود/ طرح زوج و فرد در درازمدت موثر نیست

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، پیروز حناچی ظهر امروز در پایان جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خط ۷ مترو در حال افتتاح است و اوایل سال آینده افتتاح می‌شود، گفت: خط ۶ هم از مبدأ دولت‌آباد تا میدان شهدا افتتاح خواهد شد و قول دادم که در طول یک ماه تا میدان امام حسین(ع) پیش برود.

وی افزود:‌ این موضوع می‌تواند فشار ترافیک را کاهش دهد و ترافیک در منطقه شهرری کم شود. ان‌‌شاءالله در آن مسیر باغات هم تغییر پیدا می‌کند.

شهردار پایتخت درباره برنامه‌ریزی برای طرح ترافیک در سال آینده اظهار داشت: طرح زوج و فرد در درازمدت نمی‌تواند تأثیر داشته باشد، اما به صورت مستمر و کوتاه برای کاهش آلودگی می‌تواند اثرگذار باشد. 

شهردار تهران ادامه داد: طرح ترافیک بعدی هم دوباره در شورای شهر مطرح می‌شود و اگر مورد تصویب قرار بگیرد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: