کد خبر: ۸۰۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
تعداد بازدید: ۲۲۹
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: پیشینه سرعت باد در محور کرج به چالوس 40 کیلومتر بر ساعت است که متناسب با آسمان نیمه ابری این منطقه احتمال ریزش سنگ و بهمن پیش بینی می شود.
احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در محور کرج به چالوسبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، منصور رحمانیان مدیرکل هواشناسی البرز در خصوص وضعیت هواشناسی و خبر احتمال سقوط بهمن گفت: برای منطقه دیزین وقوع یخبندان و وزش شدید باد پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز افزود: پشینه سرعت باد در محور کرج به چالوس 40 کیلومتر بر ساعت است که متناسب با آسمان نیمه ابری این منطقه احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن پیش بینی می شود.

آخرین روند مطالعاتی بروی الگوهای پیش بینی هواشناسی حکایت از خروج یک سامانه بارشی و استقرار جو پایدار در منطقه البرز مرکزی دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز افزود: جو پایدار حاکم که پیش رو قرار دارد در بسیاری از مناطق همراه با وزش باد، مه رقیق و بارش های پراکنده است.

وی در خصوص کمینه دمای هوا در سطح استان البرز به ویژه شهرستان طالقان بیان کرد: شهرستان طالقان کمینه دمای هوای منفی 7 درجه و شهرستان کرج 11 درجه سانتی گراد تجربه می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: