کد خبر: ۸۰۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
تعداد بازدید: ۴۳۴
فال روزانه سه شنبه 30 بهمن 1397
متولد فروردین : شما در حالیکه صورت حسابهایتان را پرداخت و دفتر کارتان را در محل کار یا در خانه تمیز می‌کند، اگر منتظر فرصت مناسب بمانید که پیامهای شخصیتان را دریافت کنید فرصت خوبی برایتان خواهد بود. اگر در آخر روز پیشرفتی نداشتید نگران نشوید. نکات مبهم زیادی وجود دارد که باید آنها را رفع کرده تا بتوانید به موفقیت برسید. اما به خودتان اجازه ندهید که به خاطر کارهایی که اکنون انجام می‌دهید مغرور شوید.

متولد اردیبهشت
: صبر شما در تمام کارهایی که انجام می‌دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است. شما با صبر خود توانسته اید بسیاری از سختی‌هایی را که حتی تا چندین سال بعد نیز گریبان گیر شما بودند در عرض مدتی کوتاه حل نمایید. فقط گاهی با دیدی منفی به زندگی نگاه می‌کنید. بهتر است دید منفی تان را کنار بگذاری زیرا همین صبر و بردباری شما در تمام مسائل پاسخ گوی است.

متولد خرداد
: ورود خورشید به نشان شما باعث می شود انرژی و سرزندگی شما افزایش یابد و به شما انگیزه ای می دهد تا وارد عمل شوید و کاری انجام دهید. شما مشتاق هستید که کار جدیدی را آغاز کنید اما هنوز هم عاقلانه تر این است که انگیزه خود را از این کار ارزیابی کنید. به جای هدر دادن وقت و منابع تان در یک معامله با ریسک بالا دوباره در رابطه با آن فکر کنید به خاطر اینکه شما نمی توانید کاری که قبلا انجام داده اید را خنثی کنید. اگر هنوز هم به نظر رسید که این کار ایده خوبی است بعد آن را انجام دهید.

متولد تیر : بازگشت ماه به نشانه‌تان ممکن است روز خسته کننده‌ای را به همراه داشته باشد، بخصوص اگر مجبور باشید همین حالا برای موضوع واجبی تصمیم گیری کنید. مسائل و مشکلات مربوط به دوستی‌هایتان روی دوشتان سنگینی می‌کند، اما خوب نیست تا موقعی که چنین فشاری روی خود احساس می‌کنید هیچ تصمیمی ‌بگیرید. اگر برایتان امکان دارد بدون اینکه به کارهای بلند و مدت و جدی رسیدگی کنید تا هفته آینده صبر کنید.

متولد مرداد
: پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

متولد شهریور : امروز حدسیات شما کاملاٌ درست هستند و باعث پدیدار شدن تلاشی مضاعف در شما می شوند، بنابراین تهیه کردن یک لیست از وظایفی که باید تمام کنید فکر عاقلانه ای است. اما فقط نوشتن اهدافتان کافی نیست. بلکه شما ابتدا باید خودتان را آماده کنید و بعد تمام چیزهایی را که برای رسیدن به هدفها بهتان کمک می کنند را وارد لیست کنید.

متولد مهر : هم اكنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یك بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید به شهر دیگری نقل مكان كنید، شغلتان را عوض كنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض كنید، قبل از اینكه هر تصمیمی ‌برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی كنید.

متولد آبان
: با وجوداینکه می‌دانید امروز باید کاری انجام دهید اما احتمالا به درستی نمی‌دانید که آن کار دقیقا چیست. ممکن است امروز تمرکزتان را از دست بدهید اما زیاد هم نگران این نیستید که نتوانید آن را دوباره بدست بیاورید. به جای اینکه سعی کنید رویاهایتان را معقول جلوه دهید اجازه دهید آنها به شما نشان دهند که در دنیا چه کار باید بکنید. الان مسئله این نیست که آیا اهداف جدیدتان تحقق می‌یابند یا نه! فقط اجازه دهید آنها زندگی تان را به روش خودشان بسازند.

متولد آذر : شما نباید فكر كنید كه امروز هم مثل دیروز روز آرامی ‌خواهد بود، برای اینكه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیك می‌شود، و شما را غرق در افكار ناراحت كننده می‌كند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی كه آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینكه روزهای آرامی‌كه در پیش رو دارید فرا برسند باید كاملاً نسبت به كارهای كوچكی كه باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا كنید.

متولد دی
: شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.

متولد بهمن : ‌ صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.

متولد اسفند
: حالا كه بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل كار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نكنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید كه بتوانید با دقت كامل تا جایی كه امكان دارد بین تعهداتی كه می‌دهید و كار آیی خود توازن برقرار كنید.


پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: