کد خبر: ۸۰۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
تعداد بازدید: ۶۴۲
فال روزانه جمعه 26 بهمن 1397
متولد فروردین : شما کسی هستید که سعی دارید زودتر کارهای روزانه ی خود را انجام دهید و به تفریح بپردازید. اما امروز یک کاری پس از دیگری پیش می‌آید تا اینکه ناامید می‌شوید. خوشبختانه، باید دنبال چیزی باشید که شما را از ناامیدی درآورد و پس از داشتن یک فرصت کوچک برای استراحت دوباره به کار خود برگردید.

متولد اردیبهشت : شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی‌باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده‌اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان‌ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی‌کنند.

متولد خرداد : شما دوست ندارید در یک جنگ مغلوبه پیکار کنید اما ممکن است قادر نباشید که خود را از این موقعیت عقب بکشید حتی اگر بدانید که باید این کار را بکنید. امروز سیاره شما مریخ انرژی بالایی را از پلوتون دریافت می‌کند و همه نیروهای دنیا نیز نمی‌توانند شما را از رسیدن به اهداف تان بازدارند. خوشبختانه شما می‌توانید از این شدت انرژی به نفع خود استفاده کنید. به جای اینکه کار جدیدی را شروع کنید از چیزهایی که اکنون دارید محافظت کنید و آنها را به اتمام برسانید.

متولد تیر : شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها کنید. حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید، اما بسیار بارزش تر است که بر ترس‌های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن ناشی می‌شود در نهایت بسیار دردناک تر خواهد شد و باید تصمیمی بگیرید که برای اصلاح آن کاری کنید.

متولد مرداد
: شخصی كه شما دنبالش می‌گشتید امروز می‌تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده‌ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینكه شما اكنون انرژی‌ای را دریافت كرده‌اید كه افق‌های فكریتان را گسترده می‌سازد و فكرتان را با تفكرات زیبا انباشته می‌سازد. وقتی كه دیگران به شما توجه می كنند سعی نكنید كه زیاد توضیح بدهید؛ اندكی ابهام آنها را در شك و تردید نگه خواهد داشت.

متولد شهریور : افراد با ظواهر خوب در اطراف شما زیاد هستند اما اکثر آنان تنها ظواهر خوبی دارند، مراقب رفتار آنان باشید. به تازگی نیز با شخص یا اشخاص جدیدی آشنا شده اید تا به این اشخاص اطمینان کامل پیدا نکرده اید مسائل زندگی تان را با آنها مطرح نسازید. شما سهوا به افرادی علاقه مند می‌شوید که تنها باعث جنگ بین شما و هیجانات داخلی تان می‌شوند. بهتر است راه حلی را بیندیشید تا مانع شما شود که به افراد دیگر سهوا علاقه مند نشوید.

متولد مهر : اگرچه شما واقعا نمی‌خواهید امروز وقت و انرژی خود را برای دفاع از عقاید و باورهای خود هدر دهید اما می‌خواهید دیگران بسرعت دیدگاه شما را درک کرده و آنها را قبول کنند. اما این کار آسان نیست به خاطر اینکه ممکن است یک مین زیر سطح زمین پنهان شده باشد. زمانیکه شما نظرات و باورهای کنونی خود را بیان می‌کنید ممکن است بیش از آنکه انتظار داشته باشید از دیگران واکنش احساسی دریافت کنید. الان وقت آن نیست که ثابت کنید چقدر ثابت قدم و سرسخت هستید. برعکس اگر بتوانید در رویکرد خود انعطاف‌پذیر باشد می‌توانید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید.

متولد آبان : فكر نكنید كه شما قادر به فهمیدن عكس العمل دیگران هستید. به جای اینكه كلماتتان را سبك و سنگین كنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت كنید كه مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دوستانتان نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند كه شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

متولد آذر : یک صبح با تنبلی برای تان ایده آل به نظر می‌رسد و ممکن است حتی بدنبال استراحت در تمام روز باشید. اما شرایط به شما اجازه نمی‌دهند تا ان اوقاتی را که آرزویش را دارید داشته باشید. آنقدر کاردر لیست روزانه تان وجود دارد که باعث می‌شود شما از فکر در خانه ماندن و استراحت منصرف شوید. خوشبختانه، زمانیکه از مفید و موثر بودن دست بکشید، قادر خواهید بود که حتی زمانیکه کارتان را انجام می‌دهید تفریح کنید.

متولد دی : به جای انکه صبر کنید و ببینید که وقایع امروز شما را به کجا می‌برد زمانیکه بیدار شدید اول برنامه ریزی کنید. شما باید قادر باشید که بین وظایف تان تعادل برقرار کرده و آنها را برای مدت زمان کمی‌که در اختیار دارید اولویت بندی کنید. اگر نتوانید زمان تان را بدرستی مدیریت کنید ممکن است فرصت‌ها و امکاناتی که اکنون در اختیار شماست از بین بروند. خوشبختانه شما می‌توانید بوسیله متعهد بودن به برنامه ریزی که اول صبح کرده اید از این احساسات ناخوشایند جلوگیری کنید.

متولد بهمن
: به نظر می‌رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می‌تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید.

متولد اسفند
: امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

 پرشین فال


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: