کد خبر: ۸۰۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۹۳۳
صبح امروز هنگامی که قاتل به پای چوبه دار رسید، مادر مقتول از اجرای حکم منصرف شد و عمری دوباره به قاتل فرزندش داد.
بخشش یک اعدامی پای چوبه دار
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن (استان گلستان) گفت: مادری که فرزند جوانش قربانی دعوای خیابانی شده بود صبح امروز و در پای چوبه دار قاتل را بخشید.

به گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، علیرضا مزیدی اظهار داشت: مقتول سال 93 توسط یک جوان 18 ساله و بر اثر ضربات چاقو کشته شده و حکم قصاص به درخواست خانواده مقتول صادر گردید.

وی بیان کرد: صبح امروز هنگامی که قاتل به پای چوبه دار رسید، مادر مقتول از اجرای حکم منصرف شد و عمری دوباره به قاتل فرزندش داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن با قدردانی از گذشت بزرگوارانه خانواده مقتول گفت : در این 
پرونده هر 2 جوان قربانی ناتوانی در کنترل خشم و حمل سلاح سرد شدند که امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

رییس شوراهای حل اختلاف گلستان آذرماه امسال گفته بود که در سال 97 و با بزرگواری اولیای دم، 16 محکوم به قصاص نفس از چند قدمی چوبه دار مجازات برگشته و زندگی دوباره یافتند.

 ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: