کد خبر: ۸۰۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۰
‌مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با بیان اینکه بازگشایی مجدد این بنادر، منوط به احراز شرایط مساعد جوی خواهد بود، گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط نامساعد جوی و دریایی، فعالیت در کلیه بنادر و اسکله‌های قشم، متوقف است.
بنادر لافت و پُهل تعطیل شدمدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم اعلام کرد: به دلیل افزایش سرعت باد و تلاطم دریا، بنادر لافت و پُهل از ساعت ۱۴:۰۰ امروز تعطیل شد.

‌به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی اشتری با بیان اینکه بازگشایی مجدد این بنادر، منوط به احراز شرایط مساعد جوی خواهد بود، تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل شرایط نامساعد جوی و دریایی، فعالیت در کلیه بنادر و اسکله‌های قشم، متوقف است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم خاطرنشان کرد: در صورت تغییر و بهبود در اوضاع جوی، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود، از نخستین ساعات بامداد امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۹۷، خلیج فارس و تنگه هرمز با یکی از شدیدترین طوفان‌های زمستانی همراه با بارش باران و رعد و برق مواجه شده است؛ بر همین اساس، تمامی بنادر مسافری هرمزگان در مرکز و غرب استان تا زمان مساعد شدن آب و هوا تعطیل شده‌اند.

این طوفان تا بامداد فردا (روز چهارشنبه)، تمامی مناطق و بنادر خلیج فارس و بخصوص تنگه هرمز و همچنین مسیرهای دریایی به بنادر کشورهای جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: