کد خبر: ۸۰۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۳۳۴
رئیس پلیس‌راه خوزستان گفت: یک دستگاه خودروی مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان با یک تریلر در جاده امیدیه به ماهشهر برخورد کرد. در این تصادف ۲ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند. مصدومان به بیمارستان منتقل و وضعیت جسمی آن‌ها وخیم گزارش شده است.
۲ کشته و ۳ مصدوم در تصادف مینی‌بوس دانش‌آموزان در جاده امیدیه-ماهشهر

به گزارش خبرداغ ، رئیس پلیس‌راه خوزستان گفت: یک دستگاه خودروی مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان با یک تریلر در جاده امیدیه به ماهشهر برخورد کرد. در این تصادف 2 نفر کشته و 3 نفر مصدوم شدند.

رضا دولتشاهی رئیس پلیس‌راه خوزستان دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: یک دستگاه خودروی مینی‌بوس از پهلو به یک تریلر که در کنار جاده متوقف بود در کیلومتر 5 جاده امیدیه به ماهشهر برخورد کرد. این مینی‌بوس حامل تعدادی دانش آموزان بود.

رئیس پلیس‌راه خوزستان عنوان کرد: طبق آمار ارائه شده تا این لحظه در این حادثه 2 نفر کشته و 3 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان منتقل و وضعیت جسمی آن‌ها وخیم گزارش شده است.

وی افزود: راننده مینی‌بوس در حال حاضر در صحنه تصادف نیست و مأموران در جست‌وجوی راننده مینی‌بوس هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: