کد خبر: ۸۰۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۱۳
فال روزانه چهارشنبه 17 بهمن 1397
متولد فروردین : امکان دارد که شما ابتدا دیگران را تشویق بکنید که هر کاری را که دوست دارند انجام دهند با زور پیش ببرند، اما بعد شما در مورد اینکه آیا این بهترین روش بوده است به فکر می‌روید. اگر یک دوست اینگونه فکر کند که برای افراد دیگر در وسط صحنه جایی باقی نگذاشته‌اید، شاید رنجیده خاطر شوید. باور کنید که بدون اینکه برای خودتان ارزش قائل شوید نمی‌توانید برای سخنان افراد دیگرمحدودیتی قرار دهید.

متولد اردیبهشت : در روابط اجتماعی تان به حدی غوطه ور شده‌اید که از یاد خودتان رفته‌اید و خود را فراموش کرده‌اید. برای داشتن روابطی سالم با محیط بیرون و جامعه، در ابتدا باید دارای روح و جسمی سالم باشید پس بیشتر به خودتان برسید. مدام در فکر این موضوع هستید که دوستی‌های خود را افزایش دهید اما بهتر است دوست های کمتر ولی همراهی را داشته باشید تا این که دوستان زیادی داشته باشید و هیچ کدام همراه و یاور شما نباشند.

متولد خرداد : هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از "شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

متولد تیر : ممکن است شما یک تعارض گرایشی – اجتنابی نسبت به نزدیک ترین دوست یا یکی از شرکای صمیمی‌خود داشته باشید. شما می‌خواهید که یک دوستی و شراکت عمیق تر و نزدیک تر داشته باشید. اما برای‌تان سخت است که شروع کنید و آسیب پذیری تان را نشان دهید. اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچ وقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون اینکه بخواهید به نتیجه‌ای برسید باعث می‌شود استرس از وجود تان دور شود و به شما اجازه می‌دهد که به سکوت و سکون باقی مانده در وجودتان غلبه کنید.

متولد مرداد : با وجود اینكه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی‌ كه دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هركاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت كنید. شما خیلی دوست دارید كه از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه كنیدكه شما را به اهدافتان نزدیك‌تر كند.

متولد شهریور : همه چیز در حال بهتر شدن است، اما یک نگرانی وجود دارد که به راحتی و به طور معجزه آسا ناپدید نخواهد شد. اما حتی با شاد بودن بیش از اندازه هم می توانی بدون اینکه موضوعات مهم را نادیده بگیری زمان کافی برای لذت بردن اختصاص بدهی. تو مهارت ذاتی داری و می توانی زمانی هم که آشفته هستی فکرت را در لحظه حال متمرکز کنی. به جای آنکه افکارت را در همه جا پراکنده کنی با آماده شدن برای رویارویی برای اتفاقاتی که پیش می آید از تمرکزت هوشیارانه استفاده کن.

متولد مهر
: اتصال امروز خورشید آفریننده با پلوتون تیره و تار می‌تواند تیرگی‌ها و دلتنگی‌های زندگی شما را از بین ببرد و افکار شما را به رنگین کمانی از فرصت‌ها و تجربه‌ها تبدیل کند. اما شما نیاز خواهید داشت که آگاهانه تصمیم بگیرید تا در روشنی گام بردارید نه اینکه در دنیای رویاهای و پس زمینه ذهن تان پنهان شوید. قدم زدن در نیمه نورانی خیابان می‌تواند عمیق ترین ترس‌ها و دلهره‌های شما را به عشقی التیام بخش تبدیل کند.

متولد آبان
: شما باید از انرژی قدرتمند ماه جدید که امروز در نشان شما قرار گرفته است نهایت استفاده را ببرید و آن را برای مقاصد مالی خود بکار بگیرید به خاطر اینکه اتصال ماه-خورشید با ونوس مقتدر در دومین خانه از "پول” شما به ترتیب قرار گرفته اند. خوشبختانه شما نقشه ای دارید؛ و اکنون وقت آن است که طرح و نقشه خود را اجرا کنید. اما به یاد داشته باشید که مجبور نیستید که برای بالا بردن درآمد و سود خود ریسک کنید. فقط با حالت مثبت حاضر شوید و کاری را انجام دهید که می‌دانید شما را در راه تان موفق تر می‌کند.

متولد آذر
: امروز یک نفر وارد زندگی تان می‌شود و شما را تشویق می‌کند که کار خیلی بزرگی انجام دهید، اما کاملا واضح است که شما خودتان هم قبلا به این موضوع فکر می‌کردید. متاسفانه برنامه‌های افراد دیگر با برنامه‌های شما خیلی منطبق نیست، بنابریان خارج شدن از مسیر آنها راحت تر از قبول کردن حمایتشان است. البته راه بهتر این است که ابتدا از کمک و همیاری آنها تشکر کرده و بعد کاری که فکر می‌کنید بهتر است را انجام دهید.

متولد دی : ممکن است امروز احساس کنید که از جانب کسی چشم می‌خورید چرا که سیاره حاکم شما ونوس شما را با شخصی آشنا می‌کند که باعث میشود شما عصبی شده و احساس پریشانی کنید. مواجه شدن با افکار و ترس‌هایتان می‌تواند راه خوبی باشد تا شما دریابید که چه چیزهایی در شما احساس امنیت و رضایت ایجاد می‌کنند. شاید این کار اکنون کمی‌سخت باشد،‌ اما تغییراتی که درست در جلوی روی شما درحال ایجاد شدن هستند، باعث می‌شوند تا شما بتوانید به اهداف بلند مدت خود دست یابید.

متولد بهمن
: امروز در حالیکه ذهن تان تمرکز خود را از دست می دهد و هر لحظه افکارتان تغییر می کند برای تان سخت است که بخواهید روی کاری مسلط شوید . با وجوداینکه تمام اطلاعات مورد نیازی که برای انجام دادن آن لازم است را در اختیار دارید ممکن است به تصمیمی که الان می گیرید اعتماد نداشته باشید . زیاد در پی این نباشید که سعی کنید به سئوالات همه انسان های دور و برتان پاسخ دهید. فقط در قبال بهترین توانایی هایتان واکنش نشان دهید و بعد آماده باشید که حرکت کنید.

متولد اسفند : امروز از سخاوتمندی شخص مورد علاقه تان بسیار شگفت زده شده و از اینکه نیازهای شما را قبل از خودش برآورده ساخته بسیار شاد خواهید شدو منتظر راهی هستید که خیلی زود جبران کنید اگر در حال حاضر شیری تنها هستید تا آنجا که می توانید با دیگران معاشرت کنید چرا که نمی دانید ممکن است در این معاشرت ها چه کسی را ملاقات کنید ممکن است این شخص نیمه دیگر روحتان نباشد ولی دوستی بی نظیر خواهد بود.

 پرشین فال


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: