کد خبر: ۸۰۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۴۵۹
فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 1397
متولد فروردین : شما امروز بین نشان دادن هوشتان به دیگران و مخفی نگه داشتن توانایی‌هایتان به طور کامل تردید دارید. متأسفانه شما توانایی این را ندارید که جلوی یک رنجش احساسی را بگیرید. حواستان جمع باشد که طوری رابطه‌های عاطفی ایجاد کنید که احساسات عاطفی شدید ابراز شوند و ناگفته نمانند، اما به یاد داشته باشید که اغلب احساسات شدید به فرد دیگری تعلق دارد.

متولد اردیبهشت
: شما برای انجام کارهایتان بیش از حد از دیگران کمک می‌گیرید، فکر نمی‌کنید که دیگر زمان آن فرا رسیده است که خودتان به تنهایی تصمیم بگیرید البته می‌توانید از تجربه‌های یا مشورت‌های دیگران نیز بهره ببرید اما حرف آخر را خودتان بزنید.

متولد خرداد : درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

متولد تیر : امروز پافشاری کردن روی اعتقاداتان، چه در محل کار، خانه و یا اجتماع که باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می‌شود. روش خاص شما برای نگاه کردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌کنید، هیچ حقیقتی را مخفی نکنید. با فکر کردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به دردنخور وقتتان را تلف نکنید. در عوض فقط لحظه حال را درک کرده و رهبری تمام کسانی که می‌خواهند از شما پیروی کنند را برعهده بگیرید.

متولد مرداد : امروز اگر شریك كاریتان و یا رئیستان به تمام درخواست‌های شما جواب منفی بدهد اصلاً برایتان خوشایند نیست. اولین اقدام شما این است كه برای رسیدن به خواسته‌هایتان بدون در نظر گرفتن اینكه آنها چقدر برای شما ارزش دارند، برایشان بجنگید. اما نباید در برابر مخالفان خود واكنش تند نشان دهید. شكیبایی پیشه كردن بهتر از نسنجیده رفتار كردن است.

متولد شهریور
: شما به تازگی حساس می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید.

متولد مهر : شریک زندگی تان یا فردی از اعضای خانواده تان شرایط زندگی را طوری برایتان محیا کرده است که فکر می‌کنید قادر به ادامه زندگی نیستید. بهتر است خود را از لحاظ روحی و جسمی‌تقویت کنید این زمان بهترین فرصتی است که می‌توانید بر علیه تمام ناتوانایی‌های خود اقدام کنید. بعد از گذراندن این مرحله از زندگی شما موهبت‌های بسیاری را دریافت خواهید کرد. برای این که بتواند راحت تر این مراحل را پشت سر بگذارید توصیه می‌کنیم که با خدای خود وارد راز و نیاز شوید.

متولد آبان
: شما در این روزهای اخیر شکایت‌های و صداهای زیادی را از اطرافیان‌تان شنیده‌اید، که باعث ناراحتی شما شده است. اما شما به شخصی نیازمندید که به صحبت‌های شما گوش دهد، شما را درک کند و وضعیتی را که در آن قرار گرفته‌اید را درک کند. شما این موضوع را می‌توانید با شخصی که احساس صمیمت بیشتری با او دارید در میان بگذارید تا شما را در این مسیر یاری دهد. موسیق‌ های آرام و هم چنین موزیک‌هایی که دوست دارید می‌تواند تا حد زیادی باعث آرامش روحی شما شود تا شکایت و سخن‌های دیگران را فراموش کنید.

متولد آذر : امروز همه چیز خوب به نظر می‌رسد، اما نباید زیاد هم مطمئن باشید برای اینکه دیدگاه‌های شما بیش از اندازه مثبت هستند. البته داشتن یک اعتماد منطقی می‌تواند محرک خوبی برای شما باشد و در حال حاضر خوش‌بینی شما به نفعتان تمام می‌شود. اما اگر نتایج حاصله مطابق انتظارات شما نبودند نباید خیلی ناراحت شوید.

متولد دی : امروز شما وقتی که به درخششهای ذکاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید، برای اینکه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای که الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست که آزمایش کردن روشهای قدیمی را رد کنید، اما اکنون یک ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه کند. سعی کنید که ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فکر می‌کنید امکانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد کاوش قرار داده و بعداً طبق این امکانات اقدام کنید.

متولد بهمن : شما امروز می‌توانید به اندازه ای هوشیار باشید که ایده فوق العاده روشن و خالاقانه به ذهنتان تراوش کند. یا می‌توانید در بیان کردن افکارتان انقدر خودرای و مستبد باشید که هیچ کس جدی تان نگیرد!! اما کاری که باید انجام دهید این است که روش بینابین را در پیش بگیرید تا بتوانید بدون اینکه دیگران فکر کنند همه چیز می‌دانید استعدادهای خود را نشان بدهید. گوش کردن به حرف دیگران نیز می‌تواند شانس رسیدن به موفقیت را بیشتر کند.

متولد اسفند : اگر شما اکنون زمان زیادی را برای دستیابی به هدفهایتان اختصاص ندهید، نارضایتی شما می تواند حتی بهترین شرایطتان را باطل کند. گذشت زمان به سود شما تمام می شود و این امکان را به شما می دهد که منتظر بمانید تا بهترین زمان برای شروع فعالیت فرا برسد. درضمن چشمها و قلبتان را به روی هدفهایتان باز نگه دارید.


 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: