کد خبر: ۸۰۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۳۰۰
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی شده دریای خزر امروز مواج و متلاطم باشد و ارتفاع موج در نواحی شرقی آن به یک و نیم متر برسد.
هواشناسی: ارتفاع موج امروز در خزر به یک و نیم متر می رسد

به گزارش خبرداغ، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی شده دریای خزر امروز مواج و متلاطم باشد و ارتفاع موج در نواحی شرقی آن به یک و نیم متر برسد.
 
امین حسین نقشینه روز چهارشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی ارتفاع موج در دریای خزر توصیه می شود طی این مدت احتیاط لازم در تردد شناورهای سبک، نیمه سبک و تفریحی به عمل آید.
وی اظهار داشت: امروز برای نواحی شمال شرقی کشور طی ساعات آینده در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی بارش و کاهش محسوس دما خواهیم داشت.
وی ادامه داد: بر روی ارتفاعات این استان ها، البرز شرقی، جاده های کوهستانی بارش برف و کولاک و بخش هایی از شرق بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش بینی شده است. این سامانه طی ساعات آینده از شرق کشور خارج می شود.
نقشینه افزود: از امشب در سواحل خزر و اردبیل افزایش نسبی دما آغاز می شود ، همچنین در گیلان و اردبیل وزش باد شدید رخ می دهد و فردا و پس فردا بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی خواهند داشت.
به گفته وی از بعدازظهر فردا نیز افزایش نسبی دما در نواحی شمال شرق رخ خواهد داد.

*** وضعیت هوای تهران/ گرمترین و سردترین نقاط کشور
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد خواهد داشت، امروز صبح کیفیت هوای تهران در شرایط پاک بود، بیشینه دمای امروز مهرآباد 13 و شمیرانات 11 می شود، کمینه دمای فردا در فرودگاه مهرآباد 6 و شمیرانات 6 درجه سانتی گراد خواهد شد.
وی گفت: البته فردا تهران افزایش نسبی دما خواهد داشت و بیشینه دما در فرودگاه مهرآباد به 14 درجه می رسد.
نقشینه اظهار داشت: بندرعباس با 27 درجه بالای صفر و شهرکرد با 7 درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: