کد خبر: ۸۰۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۶۱۶
فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 1397
متولد فروردین : ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می‌توانید باعث عصبانیت یک همکار شوید. طبیعتاً عصبانی کردن دیگران بهترین شیوه نیست؛ سازگاری داشتن می‌تواند زندگی هر فردی را ساده‌تر کند.

متولد اردیبهشت : شما نظرها و ایده‌هایی را دارید که مانع از رسیدن شما به ﺁینده‌ای برتر می‌شود، بهتر است حداقل برای مدتی این اهداف و مقاصد را کنار بگذارید تا بتوانید ساده تر به اهداف تان برسید. شما تا حدودی فردی بیش از حد محتاط هستید و برای هر کاری که می‌خواهید انجام دهید بیش از حد جوانب کار را در نطز می‌گیرید، شرایطی در زندگی هر شخصی پیش می‌ﺁید که باید ریسک کرد.

متولد خرداد : شما امروز تبدیل به یک آدم لجباز و خودسر شده اید؛ همه شرایط آمده است ولی شما خودتان را آماده نکرده اید. پس حتی اگر به اندازه تمام انسان‌های دیگر عجله دارید، بهتر است برای پیش بردن برنامه‌هایتان چند روزی صبر کنید. الان اصلا به فکر این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند، اعتماد کردن به غریزه خودتان هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند.

متولد تیر : شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که کاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.

متولد مرداد : امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود كرده‌اند و به شما فرصت زیاد كار كردن را نمی‌دهند. فراموش نكنید كه نگرش‌های شما به اندازه چیزهای دیگر می‌توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شكایت كرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی‌های مثبت را جذب كنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت.

متولد شهریور : امروز شما می‌ترسید به چیزهایی که می‌خواهید نرسید. شما می‌توانید با حضور پیدا کردن در مکانهای مذهبی یا انجام دادن یک فعالیت اجتماعی دیگر فشاری که نیازهایتان بر شما وارد می‌کنند را کم کنید. انجام دادن کاری که تأثیری قابل توجه در دیگران داشته باشد باعث می‌شود شما نسبت به خود احساس بهتری پیدا کنید.

متولد مهر
: امروز یادآوری یکی از خاطرات مربوط به گذشته ممکن است برای شما تبدیل به موضوعی جالب شود، چراکه نگاه شما امروز متفاوت‌تر از قبل شده است. شاید دلیلش این باشد که شما امروز رویاها و خاطرات خود را با رنگهای روشن تر رنگ آمیزی می‌کنید!! البته حالا پیدا کردن واقعیت به آن آسانی که فکر می‌کردید نیست، پس درخلال این رویاهای رنگارنگ به دنبال یافتن داستان واقعی باشید.

متولد آبان : امروز ممکن است شما حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید، اما که نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. متاسفانه، شما ممکن است دیگران را با احساسات شتاب زده که اشتباه هم هستند به دردسر بیندازید. این به خاطر این است که شما آنقدر سریع واکنش نشان می‌دهید که دوستان و افراد خانواده تان نمی‌دانند در سر شما چه می‌گذرد. چند لحظه جایی بنشینید و چند بارنفس عمیق بکشید و به این ترتیب خود را آرام کنید. اجازه دهید قبل از اینکه دهان تان را برای شکوه و شکایت بگشایید، احساسات تان خود به خود ناپدید شوند.

متولد آذر
: نگران بودن در مورد كمبودها و چیزهایی كه ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید كه به راحتی صداهایی كه در مغزتان پیچیده را خاموش كنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیكه برانگیخته شدن ترسهای شما كمك می كند كه فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حركت كنید.

متولد دی : در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.

متولد بهمن : امروز که ماه کامل در نشانه شما قرار گرفته‌است موارد احساسی را که شما فکر می‌کردید باید به حال خود رها کنید از نو زنده خواهد کرد. اما ضمیر ناخودآگاهتان با خودش مشکل دارد و باعث می‌شود شما احساس راحتی نکنید. حتی اگر تصور می‌کنید برای حرکت کردن کاملاً آماده هستید، شما باید نگاهی به مسائل مربوط به گذشته بیندازید، گویی که آنها دوباره در زمان حال اتفاق افتاده‌اند.

متولد اسفند : امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می‌کنید (البته اگر همکارانتان کارشان را انجام ندهند)، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش فی الفور اجرا شوند آن را با فریاد و داد زدن عنوان می‌کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید؛ اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به رضایت برسید.



 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: