کد خبر: ۸۰۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۱۹۸
فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه بی‌حجابی هنجارشکنی است، تاکید کرد: پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی‌ها و … در این حوزه نمی‌شود و در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی آییم.
پلیس تهران: در برخورد با بدحجاب‌ها کوتاه نمی‌آییم/ پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی‌ها و … در این حوزه نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه بی‌حجابی هنجارشکنی است، تاکید کرد: پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی‌ها و … در این حوزه نمی‌شود و در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی آییم.

سردار حسین رحیمی درباره موضع پلیس دربرابر بدحجابی و بی حجابی، اظهار داشت: بی‌حجابی هنجارشکنی است و برخورد با افرادی که شئونات اخلاقی، اسلامی و عرف جامعه ما را رعایت نمی‌کنند، از اولویت‌های اساسی پلیس پایتخت است.

وی افزود: شک نکنید پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی‌ها و … در این حوزه نمی‌شود و باید بگویم در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی آییم.

رئیس پلیس پایتخت یادآور شد: در ملاقات اخیری که جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا با فرماندهی معظم کل قوا داشتند، معظم له نیز بر لزوم توجه به حفظ شئونات اسلامی در جامعه تأکید و توصیه داشتند و معتقد بودند که این رویکرد باید "عاقلانه" و "مدبرانه" باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: رویکرد "عاقلانه"و "مدبرانه"؛ موضع پلیس در حوزه امنیت اخلاقی و اجرای مأموریت‌های مربوطه است، به طوری که واکنش‌های ایجابی، فرهنگی و آموزشی جایگزین برخوردهای "سلبی" پلیس در این حوزه شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار رحیمی تأکید کرد: نگاه‌مان به موضوعات امنیت اخلاقی؛ نگاهی "مدبرانه"، "مسئولانه" و "مجاهدانه" است، برای تمام کارکنان پلیس پایتخت برای مواجهه با موضوعات امنیت اخلاقی، پنج مرحله کارگاه آموزشی برگزار شده و بر برخوردهای "ایجابی"، "اخلاقی" و "اسلامی" تأکید شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: