کد خبر: ۸۰۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۸
این دو فرد در اختیار دستگاه قضایی هستند و اطلاعاتی درباره جزئیات وضعیت آن‌ها ندارم، اما امروز عصر جلسه‌ای با مسئولان مربوطه داریم و جزئیات را پیگیری خواهم کرد.
جلسه استاندار خوزستان با مسئولان قوه قضاییه درباره اسماعیل بخشی
به گزارش خبرداغ ، استاندار خوزستان ضمن تأکید بر اینکه وضعیت پرداخت حقوق و فعالیت کارگران نیشکر هفت‌تپه به حالت عادی بازگشته است، خبر از پیگیری وضعیت سپیده قلیان و اسماعیل بخشی در جلسه امروز عصر با مسئولان قضایی داد.

هفته گذشته و در پی انتشار مستند «طراحی سوخته» از برنامه 20:30 که مدعی ارتباط اسماعیل بخشی و سپیده قلیان با گروه‌های خارج از کشور می‌شد، خبر بازداشت این دو فعال کارگری در رسانه‌ها منتشر شد.

حالا غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان درباره وضعیت این دو به ایرناپلاس می‌گوید: این دو فرد در اختیار دستگاه قضایی هستند و اطلاعاتی درباره جزئیات وضعیت آن‌ها ندارم، اما امروز عصر جلسه‌ای با مسئولان مربوطه داریم و جزئیات را پیگیری خواهم کرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت فعلی کارگران هفت‌تپه و پرداخت حقوق ماهانه‌شان نیز، توضیح می‌دهد: وضعیت کارگران و کارخانه به حالت عادی بازگشته و در حال حاضر حقوق‌ها طبق روال پرداخت می‌شود.

استاندار خوزستان درباره اخباری مبنی بر اعتراض گروهی از کارگران هفت‌تپه نسبت به بازداشت بخشی می‌گوید: هیچ موردی در این باره نداشته‌ایم.

بخشی، قلیان و چند تن دیگر از کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در پی چند هفته اعتصاب و اعتراض به خصوصی‌سازی و عدم پرداخت حقوق ماهیانه خود، 27 آبان سال جاری بازداشت و 21 آذر آزاد شدند.

 ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: