کد خبر: ۸۰۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۱۹۲
دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با رباخواران، روز گذشته یکی از متهمان بزرگ رباخواری در ابرکوه بازداشت شد.
دستگیری یکی از متهمان بزرگ رباخواریبه گزارش خبرداغ ، محمدحسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در راستای مطالبه اکثریت مردم، همکاری مسئولان مربوطه و تلاش مجموعه قضایی شهرستان، اقدامات مناسبی در جهت جلوگیری از جولان رباخواران در ابرکوه در حال انجام است تا بتوانیم این جرم و گناه بزرگ را ریشه‌کن کرده یا جلوی رشد آن را بگیریم.

وی با تأکید بر این که ابرکوه تنها شهری نیست که در آن ربا انجام می‌شود، تصریح کرد: امروز ابرکوه عَلَم مبارزه با رباخواری را بلند کرده تا الگویی برای سایر مناطق کشور باشد و خوشبختانه تاکنون نیز طرح مذکور موفقیت‌هایی را نیز به همراه داشته است.

ابراهیمی بیان کرد: در همین راستا نیز روز گذشته یکی از متهمان بزرگ رباخواری به ‌واسطه شکایت شاکی خصوصی و طی مراحل قانونی بازداشت شد تا به پرونده وی رسیدگی شود.

 دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه همچنین از استرداد مبلغ چهار میلیارد ریال در قالب 20 فقره چک، توسط فرد رباخوار به مالک اصلی خبر داد و گفت: نامبرده پس از احراز ندامت، توبه و استغفار، مبلغ مذکور را به شاکی استرداد کرد.

ابراهیمی تأکید کرد: صاحبان اموال که به ‌واسطه عملیات ربا، حقوقی از آنان ضایع شده است می‌توانند با تنظیم شکایت علیه رباخوار و تشکیل پرونده، در جهت احقاق حقوق خود اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: