کد خبر: ۷۹۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۳۴۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی درخصوص وقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر، تمام نیروها و امکانات راهداری در سراسر محورهای استان در آماده‌باش قرار دارند.
به گزارش خبرداغ ، عباس شرفی با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسیوقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر در استان لرستان/قطع آب و انسداد راه‌های روستایی در پلدختر از ظهر امروز پنج‌شنبه 27 دی ماه، جوی ناآرام، مه‌آلود و همراه با بارش باران و برف و رگبار شدید در سراسر استان خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: هموطنان، طی این مدت از سفر در محورهای استان پرهیز کرده و درصورت ضرورت، با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حتما تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و جیره غذایی به همراه داشته باشند.

شرفی با بیان اینکه تمام نیروها و امکانات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برای مقابله با بحران بسیج شده است، افزود: در حال حاضر 22 اکیپ راهداری با تمام تجهیزات در راهدارخانه‌ها و محورهای مواصلاتی استان به صورت آماده‌باش و گشت‌زنی و نیروهای ستادی نیز در حال پشتیبانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: در روز و شب گذشته نیز شاهد بارش باران در محورهای استان بودیم و نیروهای راهداری و ستادی تا صبح امروز مشغول ریزش‌برداری و خدمت‌رسانی در محورها به‌ویژه محور پلدختر بودند.

وی از رسانه‌ها خواست نسبت به آگاه‌سازی مردم درخصوص رعایت نکات ایمنی با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان همکاری کنند.

قطع آب و انسداد راه‌های روستایی در پلدختر

فرماندار پلدختر از قطعی آب و انسداد راه‌های روستایی در این شهرستان خبر داد.

نعمت‌الله دستیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با بارش کم‌سابقه باران علاوه بر معضل آب‌گرفتگی ادامه‌دار سایت مسکن مهر در برخی بخش‌های دیگر نیز مشکلاتی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: آب شرب بیش از ۳۰ روستا قطع و راه ارتباطی ۸ روستا در منطقه کلک بیشه و گل‌گل مسدود است.

دستیاری اضافه کرد: متاسفانه برخی پل‌های ارتباطی در این روستاها تخریب شده و ترمیم آنها زمان می‌برد.

فرماندار پلدختر افزود: به علت مسدود بودن راه این روستاها، مشکلات زیادی ایجاد شده و انتظار داریم راهداری هرچه سریع‌تر برای راه‌گشایی اقدام کند. البته شب گذشته به همراه مدیرکل راهداری استان از برخی روستاها بازدید کردیم.

وی تاکید کرد: با باکس‌های بتنی خطوط لوله نفت، برخی از این پل‌ها قابل ترمیم است.

دستیاری گفت: پل شمال به جنوب که در محور گل‌گل قرار دارد هم در معرض آسیب است و هر لحظه احتمال ریزش وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: