کد خبر: ۷۹۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۰
سرانجام پس از 4 روز اعتصاب و اخبار ضدونقیض درباره تمرین استقلال، صبح دیروز آبی‌های پایتخت از ساعت 11 در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی حاضر شدند و پشت درهای بسته تمرین کردند.
محفل آبی‌ها با حضور فرهاد گرم شد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرانجام پس از 4 روز اعتصاب و اخبار ضدونقیض درباره تمرین استقلال، صبح دیروز آبی‌های پایتخت از ساعت 11 در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی حاضر شدند و پشت درهای بسته تمرین کردند. سه‌شنبه شب گذشته بازیکنان استقلال در پست مشترک اعلام کردند که حواله باشگاه را دریافت نکرده‌اند اما به خاطر هواداران در تمرین استقلال شرکت خواهند کرد.

 

پایان اعتصاب و آغاز تمرین به خودی خود خبر مهمی بود اما حضور فرهاد مجیدی مربی جدید استقلال در تمرین این خبر را خاص‌تر کرد. امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه و فرهاد مجیدی همزمان در محل تمرین حضور یافتند و پس از خوش‌وبش با هم و دیگر حاضرین در زمین تمرین به سمت رختکن رفتند. مجیدی پس از ورود به رختکن مورد استقبال وینفرد شفر، خسرو حیدری، سیدمهدی رحمتی و دیگر اعضای تیم قرار گرفت.

 

حضور مجیدی در استقلال از بدشانسی او یا خوش‌شانسی مدیران باشگاه با روزهای بحرانی آبی‌ها همزمان شد؛ روزهایی که استقلال درگیر مشکلات مالی و درگیری و اختلاف داخلی و ناکامی در پروسه نقل‌وانتقالات است. اگرچه شاید این وضعیت برای بازگشت شماره 7 محبوب به استقلال مطلوب نباشد و طرفداران این ستاره بازنشسته هم دوست نداشته باشند فرهاد در چنین شرایطی به تیم محبوبش برگردد اما بیشتر آبی‌ها این مسئله را به فال نیک گرفته‌اند. در واقع به اعتقاد آن‌ها اتفاقا حضور فرهاد مجیدی در چنین اوضاع آشفته‌ای می‌تواند یک دلگرمی بزرگ برای آبی‌ها باشد و بازیکنان و کادر فنی با حضور او مشکلات را موقتا فراموش کنند تا با هم از این شرایط عبور کنند. اتفاقا جو تمرین روز گذشته استقلال هم متفاوت از روزهای گذشته بوده و همه از شادابی و انگیزه آبی‌ها در حضور فرهاد مجیدی خبر داده‌اند.

 

آمادگی جسمانی فرهاد و تمرین او پا به پای بازیکنان و شوخی و خنده جوان‌ترها با اسطوره باشگاهشان و تشویق مربی جوان برای بازگشت به مستطیل سبز نشانه‌های خوبی برای هوادارانی است که این روزها سخت نگران آینده تیم‌شان هستند. البته مسئولان باشگاه همزمان با آغاز تمرین تیم وعده‌های جدیدی به بازیکنان دادند و صحبت‌های امیرحسین فتحی خبر از بهتر شدن اوضاع آبی‌ها می‌داد. سرپرست باشگاه استقلال در جمع بازیکنان گفت: «نظر شفر اضافه شدن 2 نفر به کادر فنی بود. مارتین فورکل به زودی به جمع ما اضافه می‌شود. او تجربه خوب و مدرک بالای مربیگری از یوفا دارد و می‌تواند کمک تیم باشد و در زمینه تیم‌های پایه نیز به ما کمک می‌کند. فرهاد مجیدی نیز سرمایه، اسطوره و ذخیره باشگاه است و با پیشنهاد شفر او به تیم ما اضافه شد تا بتوانیم از توانایی فنی او استفاده کنیم.

 

ایشان مدارج بالای مربیگری را طی کرده و اکنون در کنار شفر است. شفر بزرگترین مربی تاریخ استقلال است و کسی مانند او نداشتیم. کمپ ما در خارج از کشور به زودی آماده می‌شود و جمعه یا شنبه به اردو می‌رویم. در حال مذاکره هستیم تا بازیکنان مورد نظر کادرفنی به کمپ ما اضافه شوند.» به نظر می‌رسد اوضاع رو به بهبود است اما یکی از مشکلات، عقب افتادن تیم از دیگر رقبا هم در تمرین و هم در نقل‌وانتقالات است که شاید اثرات سوء آن قابل جبران نباشد. گفتنی است؛ دومین جلسه تمرینی دیروز استقلال از ساعت ۱۶ در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد. به نوشته خراسان، در این تمرین فرهاد مجیدی هم حضور داشت. از نکات جالب تمرین نوبت عصر استقلالی‌ها پا به توپ شدن شفر بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: