کد خبر: ۷۹۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۵۷۹
فال روزانه پنجشنبه 20 دی 1397
متولد فروردین : شما هنگامی که صحبت‌هایتان را با دیگران دارید برای نتیجه و تاثیرات ﺁن نگران هستید به همین دلیل در بیشتر مواقع سکوت احتیار می‌کنید. بهتر است تا این حد به موضوعات بد بین نباشید زیرا با بد بینی که دارید بسیاری از شانس‌های خود را از دست خواهید داد. با قاعده‌های زندگی هم گام شوید.

متولد اردیبهشت
: امروز دوباره شانس به شما روی آورده است در چند ماه اخیر شما کم شانس بودید و در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می‌آمد شانس‌تان به شما یاری نمی‌رساند اما در این روزها در تمام کارهایتان شما را همراهی می‌کند، شما نیز متوجه این موضوع شده‌اید. اجازه ندهید دیگران بر شما حکومت مطلق داشته باشند زیرا شما را به بی راه می‌برند راه‌هایی که خودتان دنبال می‌کنید به زودی نتایج باور نکردنی برایتان خواهد داشت. برای این که از انرژی‌های منفی تان کم کنید با شخصی یا اشخاصی گفتگوهایی را انجام دهید.

متولد خرداد
: شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی‌گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می‌کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت‌های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی‌تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

متولد تیر
: امروز ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.

متولد مرداد
: امروز برایتان جالب‌تر است که به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نکرده و به خودتان هم برسید. وقتی که خودتان کاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی کافی دارید که به دیگران هم محبت کنید.

متولد شهریور
: گاهی اوقات دیگران سعی می‌کنند که برنامه‌های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ کنید و این موضوع شما را نارحت می‌کند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی‌خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی که شما را از اهدفتان دور می‌کند تلف کنید. ولی امروز قضیه فرق می‌کند، برای اینکه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فکر کنید.

متولد مهر : شما احساس می‌کنید نیرو یا شخص مافوق الطبیعی مانع از پیشرفت شما می‌شود. زیرا به هر سمتی می‌روید که با در های بسته روبرو می‌شوید اما این افکار شما در ست نیست، چون اکنون زمان مناسبی برای بازدهی نتیجه تلاش‌های شما نمی‌باشد. بهتر است کماکان به تلاش‌های خود ادامه دهید زیرا پاداشی را که هیچ وقت تصورش را نمی‌کنید، منتظر شما ست.

متولد آبان
: امروز صدایی در درون شما بهتان می گوید که با رفتاری متفاوت خودتان را مطرح کرده و حرف هایتان را بزنید. اگر افراد دیگر بهتان اصرار کردند که برای انجام دادن کارهای مربوط به خود تلاش کنید، بر جذابیت ها و مهر و عاطفه خود تکیه کنید. اگر شما با خودتان صادق بوده و در تمام روز این حالت را حفظ کنید، بعدها هم خیلی راحت تر می توانید در کنار اعضای یک گروه و به خاطر هماهنگی با افراد گروه کنترل اوضاع را درست بگیرید.

متولد آذر : شما امروز کارهایتان را تمام و کمال انجام داده اید چرا که بلاخره به مرحله ای رسیده اید که مقاوم و استوار باشید. به حرف دیگری گوش ندهید که شما را تشویق می‌کند تا سریع تر کار کنید؛ شما معمولا کاری را انجام می‌دهید که می‌دانید بهره وری و کارایی شما را بالا می‌برد. خوشبختانه شما می‌توانید با قدرت از خودتان دفاع کنید چرا که امروز سیاره حاکم شما با ونوس دوست داشتنی بهم پیوسته اند. اخیرا برای تان آسان تر شده است که بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید کاری را انجام دهید که به نفع تان است و برای آن ایستادگی کنید.

متولد دی : اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می‌توانید دیگران را قانع کنید.

متولد بهمن : با وجود اینکه به نظر می رسد همکاران شما پروژه جدیدی را از نو شروع کرده اند شما قبلا پروژه خودتان را شروع کرده بودید. اکنون زمان این است که تلاش های خود را در جهت رسیدن به سطوح دیگری از پیشرفت و پایداری در زندگی بکار گیرید. ممکن است این کار مستلزم نیرو و زمان بیشتری باشد. به جای اینکه منتظر الهام از طرف دیگری باشید سعی کنید فعالیت های خود را اولویت بندی کرده و آنها را یکی پس از دیگری بر طبق اصول و قاعده انجام دهید.

متولد اسفند : امروز شما در محل كار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراكه كمتر دور و بر جزئیات می‌چرخید. در مورد روش تعادل برقرار كردن بین كار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان كنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلكه به معنای این است كه از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم كار كنید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: