کد خبر: ۷۹۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۳۵
فال روزانه چهارشنبه 19 دی 1397
متولد فروردین : شما در روزهای گذشته دچار حالت‌هایی از افسردگی شده بودید البته در حال حاضر نیز کمی این حالت را حفظ کرده‌اید اما نسبت به روزهای گذشته‌تان بسیار این حالت در شما کاهش پیدا کرده است. شما به صحبت‌ها و نصیحت‌های دیگران که می‌شنوید عمل می‌کنید و موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده بودید نیز تا حدودی به همین دلیل است. برای این که کاری را ﺁغاز کنید به دنبال هیچ محرکی نباشید، شما باید خودتان این محرک را در خودتان بیدار کنید.

متولد اردیبهشت : همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.

متولد خرداد
: شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما کمک می‌کند فرد موفق‌تری باشید.

متولد تیر : ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که‌ آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.

متولد مرداد
: شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود.

متولد شهریور
: این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به سختی شما را درگیر می‌کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

متولد مهر : ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می‌افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می‌کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه‌های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی‌دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته‌ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می‌کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.

متولد آبان : اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

متولد آذر
: افراد دیگر شما را فردی می‌دانند که همیشه می‌دانید چگونه خوش بگذرانید! اما زندگی شما طوری نیست که به این سادگیها لذت ببرید و امروز ماه وارد هشتمین خانه‌تان یعنی خانه احساسات مشترک می‌شود و بهتان انگیزه می‌دهد که مشکلات پیچیده که راه حل راحت و سریعی ندارند را مطرح کنید. باوجود این بیان کردن آرزوهای قلبی تان ممکن است به بحث عمیقی منجر شود که این بحث دوستی‌های مهم شما را تقویت می‌کند.

متولد دی
: حتی اگر امروز یک قرار ملاقات بسیار مهم داشته باشید، ممکن است اتفاقاتی برایتان بیفتد که مجبور شوید آن را به وقت دیگری موکول کنید. شاید شما مسئول باشید که کارهای بیشماری را در اندک زمان یانجام دهید، اما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید. اگر روال عادی زندگی تان امروز دچار تغییراتی شد و مجبور شدید برنامه‌ریزی دوباره‌ای داشته باشید نگران و مضطرب نشوید. فقط با جریان تغییرات پیش بروید و بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و مطمئن باشید دیگران نیز شما را حمایت می‌کنند.

متولد بهمن
: اگر شما دیشب از رویایی زنده و واضح برنخواسته اید خواب شما ممکن است بیشتر از همیشه شما را بی قرار کند. خوشبختانه شما قادر هستید که خود را بحرکت واداشته و امروز را به روزی پرمشغله تبدیل کنید. ماه جدید امروز می‌تواند ترس‌های ناخودآگاه شما را از بین ببرد و شما می‌توانید با آگاه بودن از آنها بر ایشان غلبه کنید. به یاد داشته باشید هر چه بیشتر فعال باشید راحت تر می‌توانید اعتماد به خود و زندگی تان را بدست بیاورید.

متولد اسفند
: اگر چه بعضی از جنبه‌های یک گفتگوممکن است امروز ناشیانه و غیر استادانه باشد احتمالا بیشتر در این گفتگو موفقیت کسب میکنید تا درگیری و کشمکش! متاسفانه ممکن است مسئله ای باعث شود تا شما کنترل خود را از دست بدهید و ممکن است قادر نباشید که تا زمانیکه علت این نگرانی را کشف کنید آرام بگیرید. فقط به یاد داشته باشید نیازی نیست که همین الان پاسخ نهایی را پیدا کنید. تا زمانیکه در مسیردرست حرکت می‌کنید زمان بیشتری خواهیدداشت تا اینکه فقط به جست و جو بپردازید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: