کد خبر: ۷۹۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۶
همچنین به گفته مدیر روایط عمومی هلال احمر استان 6 تیم ارزیاب برای برآورد خسارات احتمالی به منطقه اعزام شده‌اند.
زلزله گیلانغرب تا این لحظه خسارتی جانی نداشته
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: زلزله 5.9 ریشتری گیلانغرب که دقایقی پیش این شهرستان را لرزاند، تا این لحظه خسارت جانی و مالی نداشته است.

به گزارش خبرداغ ، جلیل بالایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وقوع زلزله 5.9 ریشتری دقایقی پیش شهرستان گیلانغرب افزود: همچنین گزارشی از قطعی آب و برق و گاز و نیز مسدود شدن راه های منطقه اعلام نشده است.

مدیرکل بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه نزدیکترین کانون جمعیتی به این منطقه روستای ویژنان از توابع شهرستان گیلانغرب و نیز روستایی کرکهرگ از توابع بخش مرکزی شهرستان قصرشیرین است، گفت: خوشبختانه گزارشی از خسارت مالی و جانی در این دو روستا هم نداشته‌ایم. تا این لحظه هم مراجعه‌ای به مراکز درمانی منطقه صورت نگرفته است.

همچنین به گفته مدیر روایط عمومی هلال احمر استان 6 تیم ارزیاب برای برآورد خسارات احتمالی به منطقه اعزام شده‌اند.

کولیوند، رئیس سازمان اورژانس نیز گفته، اورژانس و بیمارستانها آماده باش هستند و پنج تیم ارزیاب اورژانس حاضر در صحنه گزارشی از تخریب و مصدوم نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: