کد خبر: ۷۹۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۸
فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در استان خبر داد.
کلاهبرداران میلیاردی در دام پلیس
به گزارش خبرداغ ، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی مبنی بر شکایت نمایندگان حقوقی یکی از شرکت‌های پیمانکاری مخابرات از ۳ نفر با هویت معلوم مبنی بر کلاهبرداری و جعل اوراق و اسناد دولتی و تحصیل مال نامشروع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان اعلام داشتند در قراردادی با متهم اصلی که خود را نماینده قانونی شرکت مخابرات معرفی کرده بود، مقرر شد ۴ کیلوگرم کابل نیکل به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال به منظور اجرای طرح‌های مخابراتی فیبر نوری وارد کشور کنند و تحویل وی دهند.

سردار جاویدان گفت: متهمان تا زمان تحویل نیکل، مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد و ۳۶ سکه بهار آزادی با هدف انجام خرید برای اجرای پروژه از شرکت مذکور دریافت کردند.

وی گفت:پیمانکاران کابل‌های مورد نظر را وارد و تحویل متهمان دادند، اما پس از اجرا نکردن تعهدات، متوجه کلاهبرداری آنان شده و در بررسی‌ها به جعلی بودن امضاء مدیرعامل ۲ اداره دولتی پی بردند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: با تحقیقات پلیس مشخص شد، متهم ردیف نخست نگهبان اخراجی و ۲ همدست وی کارمند یکی از ادارات دولتی استان هستند.

سردار جاویدان گفت: ۲ متهم این پرونده دستگیر و نفر اصلی که متواری شده بود نیز پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهم به کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد ریاالی اعتراف که به مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: