کد خبر: ۷۹۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۳۹۳
فال روزانه پنجشنبه 13 دی 1397
 متولد فروردین : اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

متولد اردیبهشت
: درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید.

متولد خرداد : ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

متولد تیر
: ماه کامل امروز تضاد کاملی در نشان بیکران شما ایجاد می‌کنند. حتی اگر شما باید به عنوان بخشی از "گروه” باشید مجبور هستید که برای آنکه واقعاهستید بایستید. اما در این کار افراط نکنید؛ با خودتان صادق باشید بدون اینکه لازم باشد که بعدا ساکت شوید. شما الان بین اینکه منعطف باشید یا نه در تردید هستید. تمرین کردن میانه رو بودن تاثیر مثبت و مهمی بر روز شما خواهد داشت.

متولد مرداد
: شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

متولد شهریور : نیمه مهربان تر و آرام تر شما مشتاقانه این تعطیلات آخر هفته ظاهر خواهد شد در حالیکه صدای شما ممکن است اکنون بسیار قوی و موثر باشد که زمانیکه دارید کسی را به خود نزدیک می‌کنید او را ناخواسته بترسانید. خوشبختانه می‌توانید از ایجاد این مسئله ناخوشایند بوسیله توجه و احتیاط در همه واکنش‌های تان جلوگیری کنید. امروز خویشتن داری می‌تواند به نفع شما باشد پس هر آنچه که انتخاب کرده اید تا با دیگری تقسیم کنید را دست کم نگیرید.

متولد مهر : احساسات شما اکنون شدن یافته و هر چه بیشتر شما تلاش کنید تا آنها را کنترل کنید کمتر می‌توانید آنها را تحت اختیار خود درآورید. به جای تلاش برای سرکوب کردن تغییرات خلقی تان فقط سعی کنید با این جریان پیش بروید. هر آنچه که در آن لحظه احساس میکنید به زبان آورید. به یاد داشته باشید امروز نیازی به واکنش نشان دادن در برابر هر چیزی ندارید. همچنانکه واکنش‌های شدید شما در اواخر هفته تعدیل می‌شوند شما درباره آنچه که بدرستی احساس می‌کنید آگاه‌تر می‌شوید.

متولد آبان : درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.

متولد آذر
: تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می‌کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده‌اید که او نیز صادقانه شما را درک می‌کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی‌تان پدید آورده است، اما نباید انتظار هیجان داشته باشید. درعوض قبول کنید که فهم و بصیرت شما از بی‌ثبات بودن شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید صدمه خواهد خورد، اما نباید کاری کنید که اوضاع بدتر شود.

متولد دی
: اگرچه شما راه حلی برای موقعیت‌های پرتنش احتمالی در نظر ندارید، اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می‌کنید. شاید فهمیده‌اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیتسید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر بکنید. طبیعتا شما باید کارهایی که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است را انجام دهید، اما در عین حال نیز می‌تاونید با داشتن نقشی موثر در ساحل مشکلات افراد دیگر هم لنگر بیندازید!

متولد بهمن
: شما فکر می کنید که می دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که سیگنال ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یکدفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می تواند فاصله ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیان تان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.

متولد اسفند : امروز دانستن اینکه دقیقا چه می‌خواهید برای شما چالش برانگیز شده است! ابتدا هر چیزی خوب به نظر می‌رسد، اما بعد می‌فهمید که تصور نادرستی داشته اید و استدلال‌هایتان نیز نادرست به نظرمی‌آیند. حتی اشتباهات افراد دیگر نیز می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. به جای بدتر کردن اوضاع، همان کاری را بکنید که وقتی شکست می‌خورید باید انجام دهید توقف!! تاموقعی که شرایط خود را دوباره به دست نیاورده اید هیچ قدمی‌برندارید. اگر لازم بود می‌توانید در انتخاب راه از کسی کمک بگیرید؛ بعد و فقط بعد از این کار! می‌توانید راهی که انتخاب کرده اید را ادامه دهید.


پرشین فال


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: