کد خبر: ۷۹۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
تعداد بازدید: ۲۷۹
با حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، علیرضا بای به عنوان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان منصوب شد.

با حکم مونسان علیرضا بای به عنوان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی منصوب شددر متن این حکم از سوی علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمده است:

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرداغ؛ «نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی» منصوب می شوید.

تمهید اقدامات لازم به منظور اصلاح نگرش جامعه به موضوعات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برنامه ریزی به منظور آشنایی و ارتقاء سطح آگاهی و دانش دستگاههای دولتی در زمینه ماموریتهای تخصصی سازمان، اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تشویق، حمایت و هدایت بخش غیردولتی در رابطه با گسترش فعالیتهای مرتبط با نشر محصولات فرهنگی، ایجاد ارتباط و تعامل با رسانه های جمعی اعم از رسانه ملی، خبرگزاری ها، سایتهای خبری، رسانه های مجازی و ... به منظور انعکاس و تشریح فعالیتهای سازمان، هماهنگی با شورای اطلاع رسانی دولت و مجلس شورای اسلامی، تهیه و اجرای برنامه های مربوط به بزرگداشت مناسبتهای مذهبی، ملی، انقلاب اسلامی و تاریخی، برنامه ریزی و اقدام در جهت تنظیم روابط سازمان با مردم و دریافت پیشنهادها، انتقادها، نقطه نظرات و خواسته ها و تلاش در جهت پاسخگویی به آنها از اهم شاخصه هایی است که انتظار می رود؛ با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره گیری از توان صاحبنظران و کارشناسان در راستای اهداف و ماموریتهای سازمان اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق روز افزون تان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حق خواستارم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: