کد خبر: ۷۹۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۳۷۴
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان از شناور سازی مدکندالو قشم واقع در اسکله کندالو این جزیره بازدید کردند.

 به گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا، شرکت تعاونی شناورسازی مدکندآلوی قشم با هدف تولید و تعمیر انواع شناورهای فایبرگلاس، آلومینیومی و فولادی در سال 1385 در زمینی به مساحت پنج هکتار در جزیره قشم، منطقه کندآلو تأسیس شد.

به کارگیری نیروهای بومی و اشتغالزایی، کمک به تولید ملی، ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت کشتی سازی در منطقه از اهداف مورد نظر این شرکت است.

ساخت 21 فروند شناور آذرخش و ٤٠٠ فروند شناور فايبرگلاس مسافری و تفریحی در منطقه آزاد قشم توسط این شرکت، افتخاری ملی برای کشور است.

علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برای حضور در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم، شامگاه یکشنبه 9 دی ماه با استقبال رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان، مدیران این سازمان از طریق فرودگاه بین المللی قشم وارد این جزیره شد.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد و هم اینک بیش از 180 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی این جزیره مشغول فعالیت هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: