کد خبر: ۷۹۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۵۰۱
فال روزانه دوشنبه 10 دی 1397
متولد فروردین : شما می‌توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است، برای اینکه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می‌کردید ناامید شوید.

متولد اردیبهشت : شما امروز چاشنی یک بمب هستید چرا که ماه در نشان مستبد شما قرار گرفته و ممکن است به طور غیرعمد یک موقعیت ناخوشایند را به یک موقعیت کاملا بدتر تبدیل سازد. خوشبختانه کمی خودآگاهی داشتن اکنون تاثیر زیادی خواهد داشت و شما را قادر خواهد ساخت که به خاطر چیزی که زیاد مهم نیست عصبی نشوید و از این موقعیت ها اجتناب کنید. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که باید آنچه را که احساس می کنید بیان کنید حداقل دیگران را به خاطر مشکلات اخیرتان مقصر ندانید و آنها را سرزنش نکنید.

متولد خرداد : شما امروز به حدی دلسوز شده اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

متولد تیر
: ماه کامل امروز در یازدهمین خانه از "اهداف بلند مدت” شما رویاهای شما را تحریک می‌کند وبه روح و روان شما نیرویی دوباره می‌بخشند. اما همچنین آن شما را از ریسک کردن باز می‌دارد چرا که اتصال ماه با عطارد به شما یادآوری می‌کند که قمار و ریسک کردن یک راه میانبر است و سخت کوشی تنها راه رسیدن به آن چیزهایی است که می‌خواهید. در ضمن اتصال خورشید – اورانوس ادامه می‌یابد تا شما را با خوش بینی غیر منتظره‌ای وسوسه کند. به جای اینکه سعی کنید اول راه جدیدی را انتخاب کنید و بعد آن را امتحان کنید اکنون یک راه آزموده شده را انتخاب کنید.

متولد مرداد
: امروز حتی اگر به خودتان قول بدهید که فعالیتهایتان را بیشتر کرده و سخت‌تر کار کنید، باز هم نمی‌توانید به خودتان کمک کنید. خوشبختانه شما چند ترفند دارید که به کمک آنها می‌توانید نسبت به شرایطی که در حال حاضر دارید پرمشغله‌تر و سازنده‌تر شوید. به جای اینکه به دنبال خوشی و تفریح کردن باشید، اول وظایفتان را انجام دهید و بعد به سراغ تفریح کردن بروید. اگر بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید، احترام و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد.

متولد شهریور : پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده مجبور شوید برنامه ریزی تان را تغییر دهید. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می‌دیدید تغییر دهد. مهم نیست امروز چه اتفاقی می‌افتد؛ شما خواستار این هستید که مسیر خود را که تغییر یافته بدرستی درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیرهای جدیدی که سر راه شما بوجود می‌آیند را تجربه کنید.

متولد مهر
: اگرچه امروز رویاهای شما كاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید ازشان دست بكشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فكر می‌كنید كه رویاهایتان كاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی كه دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت كه با طرفداران خود صحبت می‌كنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

متولد آبان : ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.

متولد آذر : امروز دانستن اینکه دقیقا چه می‌خواهید برای شما چالش برانگیز شده است! ابتدا هر چیزی خوب به نظر می‌رسد، اما بعد می‌فهمید که تصور نادرستی داشته اید و استدلال‌هایتان نیز نادرست به نظرمی‌آیند. حتی اشتباهات افراد دیگر نیز می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. به جای بدتر کردن اوضاع، همان کاری را بکنید که وقتی شکست می‌خورید باید انجام دهید توقف!! تاموقعی که شرایط خود را دوباره به دست نیاورده اید هیچ قدمی‌برندارید. اگر لازم بود می‌توانید در انتخاب راه از کسی کمک بگیرید؛ بعد و فقط بعد از این کار! می‌توانید راهی که انتخاب کرده اید را ادامه دهید.

متولد دی
: شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می‌توانند تشخیص بدهند که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی‌توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.

متولد بهمن
: امروز شما می‌خواهید همه اطرافیانتان بفهمند که شما چقدر هوشیار بوده و حواستان جمع است، شما حسابی خودتان را به زحمت انداخته و هر کاری می‌کنید تا آنها عمل شما را ببینند. سهیم کردن افرادی که بهتان نزدیکند در روند و پیشرفت کاریتان نشاط آور و روح افزا می‌باشد، اما اگر در مورد کارهایی که انجام می‌دهید ناممطئن باشید، به تدریج کارهایتان پیچیده تر می‌شود. نگران عکس العمل افراد دیگر نسبت به رفتار متناقض خود نباشید. فقط به حس خود اطمینان کنید و بدانید که شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

متولد اسفند
: ونوس سیاره قانونمند شما وارد دومین خانه بنیادی شما شده است و در عین حال که شما درجستجوی هیجانات عشقی هستید، روزها به سرعت سپری می‌شوند. اما شما اکنون به خاطر خواسته‌های خودتان خیلی پافشاری می‌کنید و اگر بیش ازحد غیر قابل انعطاف باشید، مشکلات زیادی به وجود می‌آیند. باید آغوش خود را به روی دیگران باز کنید وگرنه عشقی که به تازگی وارد زندگیتان شده است را از دست خواهید داد.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: