کد خبر: ۷۹۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۳۷۸
فال روزانه پنجشنبه 6 دی 1397
متولد فروردین : شما امروز در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته‌اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می‌کند که آرام حرکت کرده و دوباره انتخابتان را بررسی کنید. برای رسیدن به یک هدف خاص زیاد عجله نکنید؛ شما بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید زمان دارید.

متولد اردیبهشت : شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید که این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد، و نیاز خواهید داشت که نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی کردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر کردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یکنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسک کردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده کارتان دلخوش نباشید.

متولد خرداد
: با وجود اینکه شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما ممکن است مایل باشید که رهبری دوستان تان را نیز بر عهده بگیرید. احتمالا متعجب می‌شوید چرا که می‌بینید چقدر سریع دیگران رهبری شما را می‌پذیرند، و یکباره هیجان زده می‌شوید و به این باور می‌رسید که تنها نیستید. اما مراقب باشید که چگونه با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، به خاطر اینکه ممکن است دیگری را با داوری شتاب زده خود ناراحت کنید. آرام باشید و قبل از اینکه حرفی بزنید خوب فکر کنید. در مجامع اجتماعی مودب باشید چرا که بدین ترتیب میتوانید در زندگی تان موفق باشید.

متولد تیر : خیلی سخت است که امروز بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر اینکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی‌توانید آنها را تحت فرمان خود داشته باشید. ممکن است سعی کنید که یک ایده ساده را در محل کارتان اجرا کنید تنها برای اینکه به دیگران نشان دهید که آنقدرها که به نظر می‌رسد ایده‌های شما ساده و آسان نیست. نیازی نیست که افکار خود را محدود کنید؛ فقط بر جریانات ذهنی خود مسلط شوید و با آنها گردش کنید مانند یک عقاب که بر فراز یک کوه آتشنشان اوج می‌گیرد و بعد از اینکه به زمین بازگشتید به دیگران راجع به این سفر درونی توضیح دهید.

متولد مرداد
: امروز شما می‌ترسید به چیزهایی که می‌خواهید نرسید. شما می‌توانید با حضور پیدا کردن در مکانهای مذهبی یا انجام دادن یک فعالیت اجتماعی دیگر فشاری که نیازهایتان بر شما وارد می‌کنند را کم کنید. انجام دادن کاری که تأثیری قابل توجه در دیگران داشته باشد باعث می‌شود شما نسبت به خود احساس بهتری پیدا کنید.

متولد شهریور : اگر امروز از سرعت خود کم کنید ایده خیلی خوبی خواهد بود چون این ایام خیلی مشکل و پردردسر هستند این فرصت را بگیرید که به عقب بنشینید و درباره آنچه در زندگی تان در حال وقوع است تعمق کنید و از تجربیات خود درس بگیرید مهمتر از همه شما در ضمن یاد گرفته اید که عشق همه چیز را تسخیر می کند و این با ارزش ترین درس است.

متولد مهر : امروز شاید دیگران فكر كنند شما در كارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیكه شما كاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا كه خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدكه قدرت استفاده كردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمركز كنید.

متولد آبان : ‌ امروز برایتان سخت است که خط و خطوطی که برای برنامه ریزی درباره آینده لازم دارید را رسم کنید. شما ایده‌های بزرگی درباره آنچه که می‌خواهید انجام دهید دارید که باعث می‌شود کنترل اشتیاق و شور و شوق خود را از دست بدهید. با وجود اینکه همه چیز خوب به نظر می‌رسد،‌ اما مشکل از اینجا ناشی می‌شود که شما درمی‌یابید که ممکن است اهداف خود را از دست بدهید. اگر بخواهید خود را مجبور به کاری کنید، این کار نمی‌تواند شما را موفق کند، شاید بهتر باشد که آسوده باشید و استراحت کنید.

متولد آذر : امروز شما به راه‌ها و روش‌های مختلفی می‌اندیشید که از کار کردن فرار کنید!! چرا که هنوز تب تعطیلات و روزهای بهاری شما را ول نکرده و ترجیح می‌دهید یا خارج از خانه تفریح کنید و یا با دوستانتان وقت گذرانی کنید!! اما فرار کردن از زیر بار مسئولیت‌ها در حالیکه احتمال انجام دادن کارهای غیر عقلانی دیگر را نیز در شما نشان می‌دهد، نتایج منفی نیز به همراه دارد. اما ذهن شما هنوز هم تمام وقت کار می‌کند و شما قادر هستید که روش‌هایتان را به راه و روشهای مناسب تر تبدیل کنید. از تلاش کردن نترسید؛ چون شما به احتمال زیاد به چیزهایی که می‌خواهید می‌رسید.

متولد دی
: امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می‌کنند، برای اینکه شما واقعا نمی‌دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده‌های همیشگی شما! راههای پیچیده‌ای را بهتان پیشنهاد می‌کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید.

متولد بهمن
: بازگشت ماه به نشان حساس شما بدون شک می‌تواند تمام رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند، اما نیازی نیست که شما کار خود را رها کنید. شما می‌دانید که کمبود اعتماد به نفس شما از ترس‌های قدیمی‌تان سرچشمه می‌گیرد و ربطی به اوضاع و احوال کنونی شما ندارد ولی خاطر جمع باشید که همه چیز براحتی حل خواهد شد. اگر شما برای کنترل کارها و اوضاعتان درگیر هستید، این پیچیدگی باید کمی حل شود و به جای پناه بردن به احساسات تان آنها را رها کنید و بگذارید به حال خود شان باشند.

متولد اسفند
: شاید فرصت این را داشته باشید که با روشی متفاوت نظر خود را ابراز کنید، اما وقتی این کار را شروع کنید خودتان می‌فهمید که از آنچه پیش بینی می‌کردید پیچیده تر است. باهمه این احوال الان زمان عقب نشینی کردن نیست. شما شاید الان نتوانید فوری تاثیر کارهایی که کرده‌اید را ببینید، اما هرچه جلوتر بروید احساستان فرق خواهد کرد. انقدر اتفاقاتی که افتاده را تجزیه و تحلیل نکنید؛ برای اینکه واقعا لزومی‌ندارد همه جزئیات را بدانید!!

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: