کد خبر: ۷۹۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
تعداد بازدید: ۴۱۶
فال روزانه سه شنبه 4 دی 1397
متولد فروردین : درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش‌بینی شما می‌تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

متولد اردیبهشت : اگرچه شما می‌دانید که در عشق چه چیزی را جستجو می‌کنید، اما هنوز هم نیازهای خودتان را سرکوب می‌کنید. متولدین برج جدی به یاد داشته باشید که بین عشق ایده‌آل و استرسهایی که هنگام قرار گرفتن در یک رابطه دوستی واقعی به وجود می‌آید تفاوتی بسیار عظیم وجود دارد. لذت بردن با دوستانتان در چند روز آینده برای شما مناسب‌تر است. به گونه‌ای با خودتان رفتار کنید که می‌خواهید دوستانتان هم با شما اینگونه رفتارکنند..

متولد خرداد :
برنامه ریزی اخیر شما ممکن است از بهترین نوع برنامه ها باشد، ‌اما هنوز کامل نیست. زمانیکه شرایط تغییر می‌کنند،‌ شما نیز باید خود را با آنها تطبیق دهید یا حداقل در برابر شان مقاومت نکنید. متاسفانه، ممکن است امروز سخت گیرانه بیندیشید و عدم تمایل تان برای اصلاح کردن روال کارتان می‌تواند شما را حتی از نزدیک ترین دوستان تان جدا کند. توجه کنید که دارد چه اتفاقی می‌افتد تا بتوانید هوشمندانه در برابر آن واکنش نشان دهید، به جای اینکه به یک رویای پوچ و توخالی تکیه کنید.

متولد تیر : امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

متولد مرداد : امروز به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می‌کند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌کند که این کار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می‌شود. اما احتمالا ماجرا بیش از چیزهایی است که چشم شما آن ها را می‌بینند. ممکن است دیگران آن ناامیدی و یأسی که شما از خودتان بابت حل و فصل استرس‌های درونی تان دارید به خود شما منعکس کنند. زمانیکه شما می‌بینید که وظایفی که در خانه یا محل کارتان دارید، تلاش می‌کنید تا انجام دهید.

متولد شهریور : امروز برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. یادتان باشد شما می‌توانید ایده تان برای رسیدن به موفقت را حفظ کنید، اما هنوز هم می‌توانید در راه‌های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید. علاقه مند بودن برای بازنگری کردن در مسیری که در پیش گرفته اید، شما را از روبرو شدن با مشکلات غیر لازم در پایان راه نجات می‌دهد.

متولد مهر
: زمانی به نظر می‌رسد هر چیزی آن طور که باید، انجام می‌شود، ‌اما در لحظه بعد به این نتیجه می‌رسید که زندگی شما دارد از هم می‌پاشد. خوشبختانه،‌ شما عقیده روشن و صریحی درباره اینکه کجا باید بروید دارید،‌ حتی با وجود اینکه بعضی اوقات دنیای اطراف‌تان بی ثبات است. شما هنوزاحساس استواری دارید که به شما کمک می‌کند تا خود را در این دنیای ناپایدار استوار و محکم نگه دارید. از عقیده خود دست برندارید. تصویری از هدف‌تان در ذهن داشته باشید و زمانیکه احساس می‌کنید درهم شکسته‌اید از آن برای تحقق رساندن رویاهایتان استفاده کنید.

متولد آبان
: شما مدام در فکر تعالی نقشه‌ها و زندگی‌تان هستید.این افکار بسیار خوب و عالی هستند اما به خاطر داشته باشید که شما به هر قیمتی نباید راضی به تعالی خود باشید زیرا ممکن است افراد دیگر را با این کارهایتان از بین ببرید.اما اگر فعالیت و کارهای که انجام می‌دهید مثبت باشند به سادگی می‌توانید پیش رفت کنید.در این اواخر کمی نگرانی‌هایتان زیاد شده است بهتر است این نگرانی‌ها را از خودتان دور کنید زیرا قدرت تصمیم گیری صحیح را از شما می‌گیرند.تنها یک بار به این نگرانی‌ها فکر کنید و بعد انها را رها سازید.

متولد آذر
: رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یک نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق کشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود که در این روز پر مشغله استرس‌های شما کمتر بشوند.

متولد دی
: امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

متولد بهمن
: امروز بهتان توصیه می‌شود که دید مثبتی داشته باشید، برای اینکه وقتی برخلاف میل شما اتفاقی می‌افتد شما خیلی سریع و بیش از اندازه جدی می‌شوید. شما وقتی بفهمید مردم دیگر با دیدگاه‌هایی که کاملاً با دیدگاه‌های شما متفاوتند توافق دارند خوشحال‌تر خواهید شد. به جای اینکه عقاید خود را بر دیگران تحمیل کنید، فقط کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان برایتان مفید است.

متولد اسفند
: شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که برای هر روز تان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: