کد خبر: ۷۹۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۵۹
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین از برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کامیونت بنز در 8 کیلومتری پایگاه تجرک به سمت فامنین خبر داد.
به گزارش خبرداغ، علی‌اکبر شاهمردی اظهار کرد: ساعت 12 دیشب یک دستگاه خودروی پراید با کامیونت بنز در جاده قدیم قزوین و 8 کیلومتری پایگاه امداد و نجات تجرک به سمت فامنین با هم برخورد کردند.


3 زن قربانی یک تصادف+عکس
وی با بیان اینکه متأسفانه سرنشینان خودرو در دم جان باختند، گفت: سرنشینان خودروی پراید شامل 3 زن بود که در دم فوت کرده و با دستگاه‌های هیدرولیک عملیات رهاسازی انجام گرفت و پیکرهایشان تحویل مراجع انتظامی شد.

شاهمردی زمان اتمام عملیات امدادونجات جاده‌ای را اعلام کرد و یادآور شد: این عملیات با حضور نجاتگران مرتضی خواستان، مجید قراگوزلو و مهدی عسگری در ساعت یک و 10 دقیقه بامداد امروز به پایان رسید.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: