کد خبر: ۷۹۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۵۳۸
فال روزانه یکشنبه 2 دی 1397
متولد فروردین : امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می‌شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله‌ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

متولد اردیبهشت : شما کاملاً قادر هستید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید، تا آنجایی که می‌توانید هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما اکنون ادامه دادن این روش مشکل شده است. این مشکل به این دلیل نیست که هم چیز برای شما پیچیده‌تر شده است. فقط شما چیزهای بیشتری از زندگی می‌خواهید. درحین روز پر مشغله‌ای که دارید، زمانی را برای استراحت کردن اختصاص بدهید تا از فشارهای عصبی کاری شما کاسته بشود.

متولد خرداد
: ملاک قرار دادن رویاهایتان برای زندگی اکنون برای شما یک موهبت به شمار می‌آید. از یک سو آنها به شدت الهام بخش هستند، خصوصا وقتی که ایده‌های خود در مورد آینده را با یکی از دوستان خود مطرح می‌کنید. ولی از سوی دیگر شما امروز می‌توانید چنان غیر واقع بین باشید که خودتان را در دام شکست بیندازید. برای کسب کردن بهترین نتیجه با استفاده از عقل سلیم بین رویاهایتان تعادل برقرار کنید. سرتان را بالای ابرها نگه دارید، اما پاهایتان را محکم روی زمین بچسبانید!!

متولد تیر : امروز بسیار سخت است که کارهای روزانه کاری خود را سروقت به اتمام برسانید به خاطر اینکه تمرکز شما بیش از همیشه پراکنده است. ماه خودنمای نشان شما در ششمین خانه از "جزییات‌تان” به رویکرد عملی شما نسبت به کارتان وارد می‌شود. اما این تنها در رابطه با فعالیت های بیش از اندازه شما نیست؛‌ بلکه درباره توانایی شما درباره یادگیری همزمان از منابع مختلف است. آگاه بودن از اینکه چه اتفاقی می‌افتد بهترین راه برای ساختن آینده تان است!

متولد مرداد : امروز بهرام حساس وارد ششمین خانه‌تان شده و مدت شش هفته ماندگار می‌شود و قتی این سیاره نگران وارد اولین خانه تان یعنی خانه ” خود” می‌شود خونتان به جوش می‌آید!! با همه این احوال پیدا کردن راهی برای تخلیه کردن انرژی تان خیلی اهمیت دارد، البته قبل از اینکه به خشونت و عصبانیت منجر شود! اگر از جنبه مثبت نگاه کنید، شما اکنون بنیه و نیروی بیشتری دارید. پس پروژه‌ای که نیاز به کار سخت دارد را شروع کنید، بخصوص اگر مدتی از این کارها نکرده‌اید! وقتی که تمرین بدنی‌ای را شروع کنید احساس بهتری خواهید داشت.

متولد شهریور
: اکنون متوجه شده اید که یکی از نزدیکانتان نگران یا مضطرب است اما تاکنون این موضوع را به خاطر سرگرم بودن به کارهای خود نادیده گرفته اید. اکنون اشتباه خود را می پذیرید . اگر مدتی است روابط اجتماعی تان کم شده است سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید.دیگران جذب عقل سلیم و روحیه با نشاط و هم چنین طبیعت مهربان شما می شوند.

متولد مهر : امروز دیگران از شما می‌خواهند که نقش راهنمای آنها را بازی کنید و شما هم دوست دارید تا جایی که می‌توانید به آنها کمک کنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می‌کند و شما را فردی دلسوز می‌داند. کمک کردن به به کسانی که با شما رابطه نزدیکی دارند کار قبل تحسینی است، اما انگیزه‌های شما می‌توانند کارهای خوبی که هم اکنون انجام می‌دهید را کم ارزش کنند. شما نباید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی بخواهید. کمک شما زمانی باارزش می‌شود که شما فقط به خاطر خود آنها بهشان کمک کرده باشید.

متولد آبان
: شما امروز می توانید در محل کار روی دوستان و همکارانتان حساب کنید، برای اینکه آنها به شما کمک خواهند کرد. اما نباید از آنها درخواستهای اضافی داشته باشید و شانس خودتان را از دست بدهید. داشتن روابطی معقول با دیگران برای شما بسیار حیاتی است، برای اینکه وقتی که شما نمی توانید کاری را به تنهایی انجام دهید کمکهای آنها باعث می شود که کارتان خیلی راحت تر شود.

متولد آذر
: اگرچه شما راه حلی برای موقعیت‌های پرتنش احتمالی در نظر ندارید، اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می‌کنید. شاید فهمیده‌اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیتسید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر بکنید. طبیعتا شما باید کارهایی که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است را انجام دهید، اما در عین حال نیز می‌تاونید با داشتن نقشی موثر در ساحل مشکلات افراد دیگر هم لنگر بیندازید!

متولد دی
: امروز شما می‌فهمید که دیگر دوست ندارید کارهایتان را طبق روال همیشگی انجام دهید. بلاخره شما آماده یک تغییر بزرگ شده اید اما ممکن است نتوانید که این تجلی روحی خود را با شخص دیگری سهیم باشید. این به خاطر آن نیست که شما در رابطه با این انقلاب درونی واضح وآشکار نیستید؛ این فقط به این خاطر است که نمی‌خواهید با نظرات صریح و غیر معمول خود دیگران را شوکه کنید. درباره چیزهایی که هنوزنگفته‌اید استرس نداشته باشید؛ هر وقت زمانش فرا برسد خود آنها بیان می‌شوند.

متولد بهمن
: شما می‌توانید امروز بسیار متفکر باشید و الان کار زیادی در این رابطه نمی‌توانید انجام دهید غیر از این که با یکی از نزدیک ترین دوستان تان در این رابطه بحث کنید. ممکن است کشف کنید که نیاز دارید تا به احساس ناخوشایندی که بواسطه ترس از تغییر بوجود آورده‌اید غلبه کنید. خوشبختانه می‌توانید یکباره یخ فاصله را بشکنید و داستان تان را با دیگری تقسیم کنید؛ دیگران باید بتوانند که در تجربه شما سهیم باشند. زمانیکه گفتگوی شما در جریان است از این مطمئن شوید که یک بازخورد معقول دریافت خواهید کرد.

متولد اسفند
: یک صبح با تنبلی برای تان ایده آل به نظر می‌رسد و ممکن است حتی بدنبال استراحت در تمام روز باشید. اما شرایط به شما اجازه نمی‌دهند تا ان اوقاتی را که آرزویش را دارید داشته باشید. آنقدر کاردر لیست روزانه تان وجود دارد که باعث می‌شود شما از فکر در خانه ماندن و استراحت منصرف شوید. خوشبختانه، زمانیکه از مفید و موثر بودن دست بکشید، قادر خواهید بود که حتی زمانیکه کارتان را انجام می‌دهید تفریح کنید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: