کد خبر: ۷۹۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید: ۶۵۲
فال روزانه جمعه 30 آذر 1397
فال روزانه جمعه 30 آذر 1397متولد فروردین : در مقابل شما راههای متفاوتی دیده می‌شود که می‌توانند شما را به سرنوشت مطلوبتان برسانند. با وجود این اگر همه این راهها به یک مقصد منتهی شوند، آیا برای اینکه یک راه در مقایسه با راه دیگر مورد قبول واقع شود دلیلی وجود دارد؟ اکنون که شما جایی را که می‌خواهید بروید را از نظر دور داشته‌اید، شاید در جواب دادن به این سؤال سر درگم بشوید. وقتی که بالاخره شما فهمیدید که حرکت کردن به جلو مهم تر از این است که به دلیل انتخاب کردن یک راه در مقایسه با راه دیگر فکر کنید، هدفهای شما به واسطه این درک تحقق پیدا خواهند کرد.

متولد اردیبهشت : ماه کامل برج عقرب امروز مقابل خورشید برج ثور قرار گرفته است و شما را تشویق می‌کند که عمیقاً به فکر کردن در مورد روابط دوستانه اخیرتان بپردازید. از وقتی که فهمیده‌اید مردم دیگر وقتی که عاشق می‌شوند چقدر می‌توانند پیچیده باشند حساسیتتان به شدت آشفته شده است. اگر که از روابط احساسی پر شور و هیجان دوری می‌کنی، باید خیالت راحت‌تر باشد.، اما با کند و کاو کردن در پیچیدگی‌های قلب نیز می‌توانی بفهمی که چه چیزی خیلی مهم است.

متولد خرداد : باوجود اینکه می‌دانید هر فکری که در سرتان دارید را باید همین الان اجرا کنید، درباره یک مسئولیتی که نمی‌توانید حفظش کنید با احتیاط عمل می‌کنید. اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و همین بهتان اجازه نمی‌دهد خیلی خیال پردازی کنید! اما خیلی هم جدی نشوید، وگرنه فرصت خیلی خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست می‌دهید! یادتان باشد برای اینکه بتوانید به اهداف عالی خود برسید باید فراتر از آسایش و راحتی خود قدم بردارید.

متولد تیر : با وجود اینکه شما امروز طوفانی از ایده‌های جدید در ذهن دارید یکی دو تا از بهترین‌های آن را انتخاب کنید و بعد آنها را عملی کنید. اگر تلاش نکنید که عمدا میدان دید خود را محدود کنید از هدر رفتن یک برنامه حتمی جلوگیری می‌کنید. به جای اینکه از یک فکر و ایده با شتاب به سمت ایده دیگر بروید کاری را که قبلا شروع کرده بودید به اتمام برسانید.

متولد مرداد : اگرچه خویشتن داری جزو خصوصیات همیشگی و ذاتی شما نیست! ولی تازگیها با ورود سیاره بخت شما یعنی بهرام به برج محافظه کار جدی، شما با آرامش و به خوبی کار خود را انجام می‌دهید. اما حالا بهرام دمدمی مزاج وارد برج دلو خود مختار می‌شود و همه چیز عوض می‌شود، پس شما هم به جای اینکه در فکر عمل کردن به وظایفتان باشید از غرایزتان پیروی می‌کنید. ممکن است در این روزها رفتارهای بی ثباتی داشته باشید، ولی بهتان پیشنهاد می‌کنیم انرژی تان را برای روزهایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.

متولد شهریور : اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه كنید، این كار بیشتر از آن چیزی كه ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی كه برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید كه دیگران را در آروزهایتان سهیم كنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درك نخواهند كرد، زیرا كلمات قادر نیستند تا نیرویی را كه برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

متولد مهر : به جای انکه صبر کنید و ببینید که وقایع امروز شما را به کجا می‌برد زمانیکه بیدار شدید اول برنامه ریزی کنید. شما باید قادر باشید که بین وظایف تان تعادل برقرار کرده و آنها را برای مدت زمان کمی‌که در اختیار دارید اولویت بندی کنید. اگر نتوانید زمان تان را بدرستی مدیریت کنید ممکن است فرصت‌ها و امکاناتی که اکنون در اختیار شماست از بین بروند. خوشبختانه شما می‌توانید بوسیله متعهد بودن به برنامه ریزی که اول صبح کرده اید از این احساسات ناخوشایند جلوگیری کنید.

متولد آبان : شما می‌توانید امروز مانند بوکسور حرفه‌ای "محمد علی کلی” بجنگید و در عین حال آنقدر سبک روی زمین راه بروید که انگار دارید پرواز می‌کنید. عقاید قوی و سرسختانه‌تان به شما این توانایی را می‌دهد که برای چیزی که برایتان اهمیت بسیاری دارد بجنگید. فقط مطمئن شوید که حریف خود را با دقت انتخاب کرده‌اید به خاطر اینکه دوست ندارید در مبارزه‌ای انرژی خود را هدر دهید که می‌دانید هیچ برنده‌ای ندارد. راه زیرکانه‌ای پیدا کنید که از طریق آن احساسات‌تان را بیان کرده و دیگران نیز با اشتیاق به شما گوش کنند.

متولد آذر : شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده‌اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت‌تر می‌شود. بخشی از مشکلات‌تان از بی ثباتی ماه در نشانه‌تان نشأت می‌گیرد. حالت‌های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می‌گیرد. چرا که شما نمی‌دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می‌کند.

متولد دی : امروز مشکلات زندگی شما بیشتر و نسبت به همیشه پیچیده‌تر شده است. ممکن است افرادی شما را تحت فشار قرار دهند اما شما باید فراتر از تلاشهای پنهان آنها عمل کنید. اما شما نمی‌توانید دخالتهای پنهان آنها را قبول کنید، پس تلاش کنید که مسائل را از حیطه کنترل آنها خارج کنید.

متولد بهمن : شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.

متولد اسفند : وقتی که ونوس زیبا وارد سومین خانه پرمشغله شما که مربوط به روابطتان می‌باشد، می‌شود، زندگی عشقی شما نیز در حال پیشرفت کردن و بهتر شدن است. امروز برای شما راحت‌تر است که به جای اینکه با فرد مورد علاقه‌تان در مورد علاقه‌ای که به او دارید صحبت کنید با رفتارتان ثابت کنید که دوستش دارید. ولی نباید از صحبت کردن در مورد عشقی که دارید هراس داشته باشید؛ فقط هر احساسی که دارید به زبان بیاورید.

 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: