کد خبر: ۷۹۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۱۸۳
رئیس پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محور‌های مواصلاتی استان گفت: جاده کندوان ساعت ۱۷ جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.
جاده کندوان جمعه یکطرفه می‌شودبه گزارش خبرداغ، سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در استان اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد خودرو‌ها، محدودیت تردد از امروز در جاده‌های استان اجرا شد.
سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلر در جاده هراز همچنان ممنوع است، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و فردا جمعه در جاده هراز ممنوع است.
وی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کندوان گفت:: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و این جاده از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.

منبع: مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: