کد خبر: ۷۹۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
تعداد بازدید: ۱۰۸۷
با کنار گذاشتن تیم فساد ستیز منصوب دوره نجفی شهردار اسبق ، بیم بازگشت باندهای فساد به پر مسئله ترین حوزه فعالیت شهرداری تهران قوت گرفته است.
شهردار تهران در یک اقدام عجیب در آخر وقت اداری مهم‌ترین مدیر اصلاح طلب شهرداری را برکنار کرد !به گزارش سرویس اجتماعی خبرداغ، حناچی شهردار تهران که با هزینه سنگین اصلاح طلبان به مسند شهرداری رسید ، در اولین تغییر خود ، پرویزی مدیر عامل فساد ستیز سازمان املاک شهرداری را برکنار و یکی از مدیران میانی دوره قالیباف شهردار اسبق را بعنوان سرپرست منصوب کرد!
بنابر شنیده ها نه تنها هیچ کدام از اعضای شورا  در جریان این تغییر ناگهانی قرار نگرفته اند بلکه در پایان ساعات اداری چهارشنبه ۲۱ آذر ، حکم سرپرست جدید نیز در شبکه های مجازی منتشر شد تا شورا در مقابل عمل انجام شده قرار گیرد !
پرویزی در یکسال اخیر بیش از ۲۵۰۰ فقره املاک شهرداری را که بصورت رایگان در اختیار افراد خاص و نهادهای ویژه قرار گرفته بود شناسایی و افشا کرده بود !
استاندار اسبق  استان‌های خراسان شمالی و جنوبی در دوره کوتاه مدیریت املاک شهرداری تهران ، مانع تداوم فساد در بخش منابع غیر نقد شهرداری شده بود و به شدن از سوی دلالان املاک شهرداری تهران تحت فشار قرار داشت.
بیش از ۶۵۰۰ میلیارد تومان بدهی یک هلدینگ در حال انحلال خاص به شهرداری در دوره پرویزی شناسایی و تثبیت شد ؛ موضوعی که به بازداشت برخی مدیران اسبق شهرداری و یک نهاد خاص مرتبط است .
با کنار گذاشتن تیم فساد ستیز منصوب دوره نجفی شهردار اسبق ، بیم بازگشت باندهای فساد به پر مسئله ترین حوزه فعالیت شهرداری تهران قوت گرفته است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
United States
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
حنای «حناچی» هم رنگی ندارد!
این روزها ما اصلاح طلبان، پیش و بیش از مخالفان تفکر اصلاح طلبی، تییشه به ریشه ی خود می زنیم. درست مثل شهردار برگزیده ی شورای شهر اصلاح طلب تهران که در اولین اقدام یکی از پاکدست ترین مدیران را برکنار کرد!
دوستان شورای شهر فعلا به تماشا ایستادگانند. برکناری مهندس پرویزی مدیر باتجربه، پاکدست و فسادستیز به دست حناچی ثابت کرد حنای «حناچی» هم رنگی ندارد!
ما اصلاح طلبان «آری» گفته به منتخبان خود در شورای شهر تهران، با دیدن این اقدام شهردار اصلاح طلبان و سکوت شوراها در مورد عزل این مدیر نام آشنا و صادق، به قول پروین اعتصامی می گوییم:
هزاران دانه افشاندیم و یک گل زآن میان نشکفت
به شورستان تبه کردیم رنج باغبانی را!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: