کد خبر: ۷۹۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۳
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از صدور حکم گرانفروشی 195 دستگاه پکیج خبر داد و گفت: این پکیج فروش به 100 میلیون تومان جریمه محکوم شد.
پکیج فروش گرانفروش جریمه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از صدور حکم گرانفروشی 195 دستگاه پکیج خبر داد و گفت: این پکیج فروش به 100 میلیون تومان جریمه محکوم شد.

 سید احد یوزباشی گفت: در راستای مبارزه با گرانفروشی طی شکایت های مردمی و گزارش بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان تبریز یک فروشگاه پکیج به دلیل گرانفروشی مبلغ یک میلیارد ریال جریمه شد .

وی افزود: در پی شکایت شخصی شهروندان پس از بررسی مدارک اخذ شده از فروشگاه فوق و استعلام از اتحادیه مربوطه، تخلف گرانفروشی این فروشگاه محرز شد .

وی اذعان کرد: شعبه 4 هیات بدوی در امر رسیدگی به پرونده ضمن تفهیم اتهام از فروش 195 دستگاه پکیج و دریافت مبالغ اضافه و نظریه کارشناس رسمی، مابه التفاوت قیمت مصوب اتحادیه را به عنوان اضافه دریافتی اعلام و در مجموع به یک میلیارد ریال جریمه محکوم کرد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: