کد خبر: ۷۹۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۲۹۷
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بین ۳ تا ۳.۵ میلیون زن سرپرست خانوار در کشور زندگی می‌کنند.
به گزارش خبرداغ ، معصومه ابتکار امروز  در حاشیه سفر به شهر یاسوج و بازدید از اورژانس اجتماعی این شهر در جمع خبرنگاران افزود: دولت تدبیر و امید راهبردهای متعددی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارد و مهمترین محور فعالیت‌های این حوزه،پیشگیری، توان‌افزایی و ارتقای سطح آگاهی برای خود مراقبتی است.

وی در ادامه اظهارکرد: از سنین پایین باید در حوزه آموزش و پرورش مهارت‌های لازم آموزش داده شود و پوشش مقابله‌ای با آسیب های اجتماعی را داشته باشیم.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر فعالیت همه نهادها در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: خوشبختانه سازمان اجتماعی کشور، شورای اجتماعی کشور و دستگاه‌ها در این محور فعالیت می‌کنند و هدفگذاری دارند.

ابتکار با تاکید بر پوشش حمایتی زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: ماموریت ما به شکل خاص در حوزه زنان سرپرست خانوار است. یک ستاد در رابطه با زنان سرپرست خانوار تشکیل شده و بر اساس بند «ط ماده ۸۰» این ستاد برای زنان سرپرست خانوار برنامه ریزی شده است.  یک برنامه ملی در این راستا تدوین شده و هر دستگاهی وظایفی دارد.

وی اضافه کرد: مهمترین بحت این اهداف، توان افزایی زنان سرپرست خانوار و ایجاد فرصت اشتغال و کارآفرینی این حوزه است.

به گزارش ایسنا، صبح امروز دوشنبه، دوازدهم آذرماه معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان به یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی یاسوج به شهر سی‌سخت رفت و از یک واحد بوم‌گری در شهر سی‌سخت بازدید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: