کد خبر: ۷۹۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۴۶۳
فال روزانه چهارشنبه 30 آبان 1397
متولد فروردین : اعتراف کردن به اینکه چگونه یک انسان خوب به نفع شما فعالیت می‌کند ممکن است برایتان کار سختی باشد. خواه دلیل این کار اعتماد به نفس شما باشد خواه به این دلیل باشد که شما در مورد انگیزه‌های دیگران سئوال می‌کنید، نادیده گرفتن یک رفاقت یا شور و حرارت احساسی از قبول کردن ارزش ظاهری آن آسان‌تر است. ترسهایتان را نابود کنید؛ زندگی آنقدر کوتاه است که ارزش این را ندارد قبل از اینکه فرصتی برای پیشرفت داشته باشیم، پشتیبانی و عشق دیگران را رد کنیم.

متولد اردیبهشت : شما بیشتر در رابطه با فعالیت‌هایی که قصد انجام شان را دارید صحبت می‌کنید و هنگامی‌که زمان عمل و اجرا فرا می‌رسد، شما توانایی لازم را نشان نمی‌دهید.شما تا حدودی در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می‌ﺁید گمراه شده اید، و نمی‌دانید راه درست کدام است.اول بهتر است خود و اهداف تان را بشناسید سپس برای رسیدن به ﺁنها اقدام کنید.

متولد خرداد
: امروز خود انگیخته بودن برای شما کار سختی است، برای اینکه شما حتی در میان آشفتگی های غیر منتظره احساس آرامش نامتعارفی دارید. اکنون به تعویق انداختن برنامه هایتان برای شما آسان ترین راه است، اما این روش جلوی پیشرفت کردن شما را می گیرد. این احساس آرامش مدت زیادی دوام نخواهد داشت، پس هدفهایتان را نشانه گرفته و وارد جهان پیرامونتان بشوید.

متولد تیر : اگر تازگی‌ها به هیجان و احساسات خود اجازه داده‌اید که کاری خارج از شخصیت و افکارتان انجام دهد حالا زمان صبر کردن است. شما احساس عدم تعادل را دوست ندارید به خاطر اینکه ممکن است شتاب زده فکر کنید و دست به عمل بزنید. با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روزهای آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.

متولد مرداد
: امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان "مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می‌کنند شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می‌کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می‌شود ولی تمرین‌های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان‌های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.

متولد شهریور
: زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می‌کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می‌کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده‌اید افسوس نخورید.

متولد مهر
: خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می‌کنید، لازم است بعضی از کارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی‌‌‌های خود اضافه کنید. اگر دیگران در تلاش هستند لغزشی را به شما نسبت بدهند، فقط به آنها یادآوری کنید که بهترین کاری را که می‌توانسته‌اید انجام داده‌اید.

متولد آبان
: شما احساسات خود را به شدت کنترل می‌کنید که مبادا حرکت یا گفتار احساساتی از شما سر نزند اما در اشتباه به سر می‌برید زیرا هیجاناتی که آنها را سرگوب می‌کنید، می‌توانند باعث شاد شدن هر چه بیشتر شما می‌شوند. احتیاج به انجام هیچ کاری نیست تنها اجازه دهید احساسات واقعیتان ابراز شوند.

متولد آذر : شما می‌توانید به طور کامل کارآیی خود را به نمایش بگذارید، اما هنوز موضوعی وجود دارد که باعث می‌شود شما به عقب برگردید. شما نمی‌دانید که برای پروژه اخیرتان چقدر باید تلاش بکنید. و با وجود اینکه شما مجبورید تضادهای بین آرزوهای شخصی و مسئولیتهای اجتماعی را مدیریت کنید، شاید از طرف کسی که شما را خیلی خوب نمی‌شناسد و زیاد با شما صمیمی نیست برایتان مشکلی به وجود بیاید. اینک سعی نکنید زندگی خود را قسمت‌بندی کنید؛ فقط هرچیز خوبی که وارد زندگیتان می‌شود را قبول کنید.

متولد دی
: امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می‌دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می‌تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت‌های شما باعث می‌شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

متولد بهمن
: شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی كنید، اما بهتر است كه حداقل كاری را كه می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد كه شما بخواهید آن را اصلاح كنید. توجه كردن به خود و استراحت كردن از اینكه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام كردن كارهایتان فردا هم زمان كافی خواهید داشت.

متولد اسفند : امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می‌کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می‌کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می‌کنند.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: