کد خبر: ۷۹۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۶
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت که در جلسه امروز کمیسیون لایحه دولت درباره اجباری شدن استفاده از صندلی کودک برای سرنشینان عقب مورد بررسی قرار گرفت.طبق این مصوبه و رأی اکثریت اعضای کمیسیون، استفاده از صندلی کودک در صندلی عقب خودرو برای حفظ ایمنی بیشتر کودکان اجباری شد.
استفاده از صندلی کودک در خودرو اجباری شد

براساس مصوبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، استفاده از صندلی کودک در خودرو اجباری شد.

به گزارش خبرداغ ، ولی ملکی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز (یکشنبه، ۲۷ آبان) این کمیسیون،گفت: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، لایحه دولت درباره اجباری شدن استفاده از صندلی کودک برای سرنشینان عقب مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق مصوبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس و رأی اکثریت اعضای کمیسیون، استفاده از صندلی کودک در صندلی عقب خودرو برای حفظ ایمنی بیشتر کودکان اجباری شد.

ملکی اضافه کرد: مصوبه کمیسیون صنایع و معادن درباره اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودرو، پس از تصویب اعضا، جهت بررسی در صحن مجلس، تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه، موضوعاتی پیرامون افزایش قیمت خودرو مطرح و قرار شد که رسیدگی به این موضوع در جلسات بعدی کمیسیون نیز ادامه یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: