کد خبر: ۷۹۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
اسطوره باشگاه پرسپولیس درباره عدم اهدای جام به تیم کاشیما صحبت های جالبی را مطرح کرد.
دلیل عدم اهدای جام توسط پروین به کاشیما مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، اسطوره باشگاه پرسپولیس درباره عدم اهدای جام به تیم کاشیما صحبت های جالبی را مطرح کرد.

 

علی پروین سرمربی اسبق تیم های ملی و باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان مسئول اهدای جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده بود، اما حاضر نشد به تیم کاشیما آنتلرز جام قهرمانی را بدهد گفت: من به پرسپولیس تعصب و علاقه زیادی دارم و از قبل هم گفته بودم در صورتی جام قهرمانی را می دهم که تیم محبوبم در مجموع دو بازی رفت و برگشت بتواند برنده و قهرمان شود و در غیر این صورت از انجام این کار صرف نظر می کنم.

 

وی افزود: از جوانی و در روزهایی که بازی می کردم و حتی زمانی که مربی بودم، از باخت تنفر داشتم و زمانی که شکست می خوردیم، دوست نداشتم با بازیکن و مربی حریف دست بدهم. این برای من بدترین اتفاق بود که به تیمی جام بدهم قهرمانی را از پرسپولیس گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: