کد خبر: ۷۹۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
تعداد بازدید: ۵۸۶
فال روزانه دوشنبه 21 آبان 1397
متولد فروردین : امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال‌تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می‌شوند.

متولد اردیبهشت : حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه‌ای قرار گرفته‌اید، امروز پیش‌روی کردن می‌تواند تاحدی سخت باشد. شما می‌توانید بر امواج منفی‌ای که شما را پریشان کرده‌اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت‌های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه‌ای یا برنامه‌های استراتژی شدید راه‌های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی‌تان را تخلیه کنید.

متولد خرداد
: شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

متولد تیر
: وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

متولد مرداد
: شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه‌های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می‌کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می‌کنید که آرزو می‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ‌ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

متولد شهریور : به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.

متولد مهر
: اگر مراقب نباشید گروهی بر علیه شما اعتصاب می کنند. آن ها رابه کناری بکشید و ببینید در سرشان چه می گذرد، شاید نگرانی های شخصی مشکل اصلی آن ها باشد، و همدردی با آن ها همه کارها را درست می کند.در این زمان بسیار خلاق هستید و زیاد به شما الهام می شود.نباید اجازه بدهید ایده هایتان نادیده گرفته شوند. همیشه وسوسه می شوید که آنها را برای دیگران بیان کنید اما اگر زود عملی نشوند ناراحت و عصبانی می شوید نباید در این دوره این طوری فکر کنید.

متولد آبان
: شما به ﺁسانی به افرادی که به شما نزدیک می‌شوند اعتماد می‌کنید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا اطرافی که اطراف شما هستنید لیاقت اطمینان را ندارند و افراد قابل اعتمادی نیستند پس بهتر است صحبت‌های شخصی‌تان را تنها برای خودتان نگه دارید یا این که به افرادی که در حسن نیت ﺁنها اطمینان دارید اعتماد کنید. زیرا افراد غیر معتمد به شما ﺁسیب خواهند رساند. در انجام فعالیت‌هایتان صبور باشید، با مرور زمان مشکلات‌تان نیز حل خواهد شد.

متولد آذر
: شما اکنون آماده نیستید تا کارت های خود را نشان دهید پس ممکن است اگر کسی امروز شما را مجبور کرد تا عقاید خود را آشکار بسازید ناراحت و آزرده شوید. شما بسیاری حقایق و اطلاعات بسیاری در دست دارید با این حال ممکن است احساس کنید آیا هنوز اشتباهی در کار است یا نه؟ شاید برای تان مشخص شود که دوست نزدیک تان یا شریک تان عمدا باعث شده تا کاری عقب بیفتد. اگر بتوانید صبور باشید اطلاعات مورد نیازتان در زمان مناسب آشکار خواهد شد.

متولد دی : امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می‌کنید (البته اگر همکارانتان کارشان را انجام ندهند)، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش فی الفور اجرا شوند آن را با فریاد و داد زدن عنوان می‌کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید؛ اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به رضایت برسید.

متولد بهمن : در حالی که ونوس سیاره با احساس شما امروز نشانه‌تان را ترک می‌کند، اگر به هفته‌های گذشته نگاهی بیندازید تا ببینید که این سیاره عشق و زیبایی چه چیزی را برای زندگی شما به ارمغان آورده است، مطمئناً سود خواهید کرد. حالا که این سیاره وارد دومین خانه شما مربوط به مسائل مادی زندگی می‌شود؛ زمان این رسیده که بر چیزهایی که پیش از این داشته‌اید تکیه کنید. به جای اینکه به دنبال دوستی‌ها و ارتباطات جدید باشید، بر روی همان روابط قبلیتان تمرکز کنید.

متولد اسفند
: امروز وقت گذرانی كردن با دوستانتان چیزی است كه شما واقعاً بهش احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است. باجود چهار سیاره در یازدهمین خانه شما كه تشكیل یك گروه داده‌اند، اطراف شما از افراد هم فكر خودتان احاطه شده است. پس به افراد گروه ملحق شوید؛ راه حل‌هایی كه آنها در ذهنشان دارند ممكن است از راه حل‌های شما بسیار بهتر باشند ولی ابتدا اینگونه به نظر نرسند.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: