کد خبر: ۷۸۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۴
مسئول روابط عمومی حج و زیارت چهارمحال و بختیاری از جان باختن خانواده کوهرنگی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در حادثه تصادف خبر داد.
فوت خانواده کوهرنگی در مسیر پیاده‌روی اربعینبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مسئول روابط عمومی حج و زیارت چهارمحال و بختیاری از جان باختن خانواده کوهرنگی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در حادثه تصادف خبر داد.

«مسعود شاهسون»  با اشاره به حادثه تصادف ون با اتوبوس در کوت، اظهار کرد: خانواده چهار نفره کوهرنگی ساکن خمینی‌شهر اصفهان بر اثر این تصادف فوت کردند.

وی خاطرنشان کرد: هویت افراد فوت شده بر اساس کد ملی مشخص شد که از کاروان محمد رسول‌الله اصفهان، به عتبات عالیات اعزام شده بودند و متأسفانه در این حادثه فوت کردند.

مسئول روابط عمومی حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: اسامی این افراد «روح‌الله نصیری فرزند مجید»، «خدیجه عباسی فرزند سیارعلی»، «فاطمه کیانا فرزند روح‌الله» و «محمدکیان نصیری فرزند روح‌الله» بوده است.

در حادثه تصادف ون با اتوبوس در کوت، 11 نفر در دم جان باختند و 19 مصدوم تصادف به بیمارستان امام رضا(ع) شهر مهران منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: