کد خبر: ۷۸۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۷۸۸
بعد از گزارش مفقودی این دختر بچه توسط خانواده‌اش و تشکیل پرونده و هماهنگی با مراجع قضایی، پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی ارسال شده‌است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از مفقود شدن دختر بچه 8 ساله‌ای در همدان خبر داد.

به گزارش خبرداغ ، سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر اظهار کرد: شنبه 5 مهرماه ساعت 18 گزارشی مبنی بر مفقود شدن دختر بچه‌ای 8 ساله به نام «آیناز» در شهرک مدنی منطقه حسن‌آباد به پلیس داده‌شد.

مفقود شدن دختر بچه 8 ساله در همدان +عکس

وی ادامه داد: بعد از گزارش مفقودی این دختر بچه توسط خانواده‌اش و تشکیل پرونده و هماهنگی با مراجع قضایی، پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی ارسال شده‌است.

باقری با اشاره به انتشار عکس این دختر در فضای مجازی خاطرنشان کرد: بعد از مطلع شدن پلیس از مفقود شدن این دختر عکس آن را در فضای مجازی منتشر کرده و از مردم درخواست می‌کند در صورت یافتن و مشاهده این دختر در اسرع‌وقت به پلیس خبر دهند.

وی در پایان عنوان کرد: بررسی‌های لازم برای یافتن فرد مفقود شده توسط پلیس آگاهی انجام شده و در صورت یافتن این دختر به خانواده‌اش تحویل داده می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: