کد خبر: ۷۸۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۵۱۷
دو نفر از نیروهای بسیجی بومی روستای ژیوار بخش اورامان شهرستان سروآباد صبح امروز توسط اشرار ضدانقلاب به شهادت رسیدند.
شهادت 2 نیروی بسیجی در منطقه سروآباد
به گزارش خبرداغ ، ایرج اداک و کمال فتحی از بسیجیان مستقر در پایگاه هانه‌ لار منطقه حفاظت شده کوسالان بودند که پس از پایان شیفت کاری ساعت هشت صبح امروز در مسیر بازگشت به منازل خود به دست اشرار ضدانقلاب به شهادت رسیدند.

اشرار ضدانقلاب به دلیل اینکه توان مقابله رودرو با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ندارند با این اقدامات کور در صدد ایجاد ناامنی در منطقه هستند.

مردم شهیدپرور کردستان به ویژه منطقه اورامان از این اقدامات تروریستی مدعیان دفاع از حقوق کُرد به شدت ناراحت هستند و ضمن محکوم کردن آن خواستار برخورد جدی با بانیان شهادت عزیزان بسیجی هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، به گفته مسئولان شهرستان سروآباد در حال حاضر پیکر مطهر این دو شهید در پزشکی قانونی است که بعد از هماهنگی با خانواده آنها، پیکر مطهرشان تشییع خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: