کد خبر: ۷۸۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۴۰۵
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف یک تن و 500کیلوگرم چوب قاچاق به ارزش 85 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کشف یک و نیم تن چوپ قاچاق در میاندورودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: ذات اله رضوانی اظهار کرد:ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 1تن و 500کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق به ارزش 85 میلیون ریال کشف کردند.

رضوانی ادامه داد : در این ارتباط راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه قطع درختان ، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

*کشف یک میلیارد و200 میلیون ریالی کالای قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک میلیارد و 200 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در شهرستان سوادکوه خبر داد .

سیدمحمود میرفیضی گفت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در راستای حمایت از تولیدات ملی، ماموران پلیس آگاهی سوادکوه با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی 5 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق حین تردد در محور مواصلاتی آن شهرستات شدند .

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 5 قلم کاای خارجی قاچاق شامل،2 تن زغال، یک دستگاه موتور خودروی خارجی و مقادیر قابل توجهی لوازم پزشکی کشف کردند .

میرفیضی از دستگیری رانندگان این خودروها و معرفی آنان به مرجع قضائی خبر داد و ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 200میلیون ریال عنوان کرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد، گفت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

میرفیضی افزود: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است ، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

*دستگیری3 سارق احشام با 6 فقره سرقت در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از دستگیری 3 سارق احشام با 6 فقره سرقت در ساری خبر داد.

ناصر علی صفر پور اظهار کرد:در پی اعلام خبر سرقت احشام در در یکی از روستاهای شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 13 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و بررسی های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای به عنوان مظنون در این سرقت ها شدند .

صفرپور تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت احشام از روستاهای اطراف اعتراف کردند، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: