کد خبر: ۷۸۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۲۶۸
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به اتهام فسادفی‌الارض برای برخی فعالان محیط‌زیست گفت: این اتهامات ادعایی است که قانونا باید بررسی شود. تقاضای این اتهام را بازپرس یا دادستان باشد به هر حال اتهامی است که هنوز ثابت نشده است و جای تاسف دارد.
واکنش کلانتری به اتهام فسادفی‌الارض برای برخی فعالان محیط‌زیست

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره اتهام فسادفی‌الارض برای برخی فعالان محیط‌زیست عنوان کرد: این مساله در هیات چهارنفره‌ای که دولت تعیین کرده بود و خانم جنیدی هم در آن حضور داشت، مطرح شد همه اعلام کردند که در این مورد چیزی به ما ابلاغ نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه در مورد صدور این احکام و جزئیات آن اطلاعاتی به ما نداده است، گفت: این اتهامات ادعایی است که قانونا باید بررسی شود. تقاضای این اتهام را بازپرس یا دادستان باشد به هر حال اتهامی است که هنوز ثابت نشده است و جای تاسف دارد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این سوال که ایا این افراد تفهیم اتهام نشده‌اند، گفت: تفهیم اتهام هم شده باشند ما اطلاعات دقیقی نداریم چون به ما اطلاعاتی نمی‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: